[AR] [HK] Mendurance praat topic

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 08:30

L_Rivaldo schreef:
Ja rivaldo heb ik nooit hier mee naartoe genomen, heeft een goede loop lust maar een veel trager herstel en loopt blootsvoets, heb nog wel 3 hoefschoenen maar 4de stuk kan dus 1paar gebruiken probeer nog 2 te vinden maar zal te kort dag zijn.

Welke mt heb je.ik heb ook van mijn pony,s de 4 de stuk ik rij gewoon met enkel voor schoenen dus misschien heb ik er een voor je

BibiSmurf

Re: [HK] Mendurance praat topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 10:34

Aah balen Laura! Beterschap voor Tum

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 11:12

Weten jullie of er ergens in het land mendurance-rijders zijn die met een trekpaard of haflinger starten?

Barney1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 11:55

Frans Fokkens

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 12:07

Rijdt die nog steeds?
En wat heeft hij, een haflinger of een trekpaard?

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 12:07

Sandra met Stoer maar die is al twee jaar niet gestart. Is een haflinger. Verder heb ik altijd een haflinger in mijn deelnemersveld. Gini Oosterhof.

Barney1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 12:43

Vorig jaar is hij wel paar keer gestart met een Haflinger. Dit jaar heb ik het nog niet gezien.

MarjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 13:04

Ik heb vanmorgen een heerlijk ontspannen rondje van krap 23 km gereden, met aan het einde nog even paar keer heen en weer door de doorwaadbare plaats in een riviertje hier in de buurt.

Het was er heerlijk weer voor: zonnig maar niet te warm.

Heb zin in komende zaterdag! :j

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 13:49

Ik ga dadelijk ook nog het is nu lekker warm ook goede training.want op wedstrijd kan dat ook maar zo eens zijn

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 14:00

De weersvoorspellingen voor zaterdag veranderen onderhand met het uur haha.

De reden waarom ik ook zoek ben naar mendurance-rijders met een haflinger en/of trekpaard, ik ben benaderd door iemand van de KVTH, vereniging van trekpaarden en haflingers. En die dacht dat mendurance wel eens een hele interessante discipline kan zijn voor hun leden.
Zij wil graag een artikel plaatsen in het verenigingsblad en daarvoor zou ze graag in gesprek komen met deze mendurance-rijders.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 14:24

Gratis reclame in het blad van de KVTH is natuurlijk uitstekend! Misschien een Haflinger of Trekpaard combinatie bellen en ze gratis deelname aanbieden als tegenprestatie?

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 15:04

Ja ,dat ze een dagje aan de sport kunnen snuffelen en hun ervaringen in het tijdschrift komen te staan? Met een soort van dagverslag? Volgens mij staat er on het KNHS blad (naam kwijt) ook weleens zoiets over enjoy the ride.

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 15:11

Ze zoekt mensen die al rijden, mensen met ervaring. Die wil ze interviewen en dat verhaal moet anderen enthousiast maken :D

MarjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 15:38

Nanda heeft in Wateren dus steeds een deelnemer die met een Haflinger start: Gini Oosterhof. En zij was vorig jaar meen ik ook in Teteringen, maar dat weet ik niet zeker.
Misschien kan Nanda je aan haar contactgegevens helpen?

Barney1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 16:45

Dat is leuk.

Ik ben net geïnterviewd voor een blad van ik geloof het Shetlander stamboek. Dit gaat over de Mendurance en uiteraard shetlanders, komen ook foto's in. Dus ook van die kant wat extra promotie.

MarjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 17:13

Dat is zeker leuk!

Tolbergfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 17:54

Barney1978 schreef:
Dat is leuk.

Ik ben net geïnterviewd voor een blad van ik geloof het Shetlander stamboek. Dit gaat over de Mendurance en uiteraard shetlanders, komen ook foto's in. Dus ook van die kant wat extra promotie.

Leuk ik ben lid, dus zie je artikel volgende maand wel verschijnen ; )

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 18:26

Wat leuk Barney! En denk dat dat zeker mensen op gedachten brengt!
Ik kom helaas zaterdag niet langs. Sta als vrijwilliger de zondag bij de start/finish van de endurance. Maar door mijn gebroken ribben moet ik voorzichtig zijn met mijn energie / activiteiten helaas. Had namelijk heel graag Barney gegroomd vind het zo ontzettend knap wat ze doen. Alleen als ik zaterdag te veel doe dan kan ik zondag niet vrijwilligen dus dat is niet handig.
't Is zwaar balen maar het is niet anders }:0

Vandaag pony nieuwe ijzers. Met twee wideapuntjes in de kant waar ze de ijzers het meeste slijt, dan blijven de nagels beter en zal het ijzer ook minder slijten. Dan kan ze als het goed is langer met de ijzers doen. En dat is weer erg fijn voor de hoeven. Heb erg goede hoefsmid die erg goed meedenkt. Is zo fijn.

Tolbergfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 18:28

Zomer! {:} Rij je een stukje met ons mee? We hebben vandaag 8,5 km gereden, met een gemiddelde van 6 km.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 19:04

Net terug 15km weg geweest met 13,4 km per uur morgen vrij en dan op naar etten leur

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 20:01

Ook net weg geweest...... weer vergeten werk te maken van de E-trex 20 |o .

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 20:35

Ik heb vanmorgen twee uur gereden....op een PRE in de bergen van de franse Pyreneeen. Dat is gaaf zeg. Zo goed hoe die paarden klimmen, afdalen en beekjes doorstappen. Geweldig. Echt een mooie ervaring

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 20:42

Maak me maar jaloers hoor Napie! }>

Hier helemaal niets gereden, de hele dag binnen gezwoegd op het leren en voorbereiden van tentamens. Brrr..

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 22:14

Oh Napie wat heerlijk {:} *\o/*
@Gem begin-eindtijden noteren weer je in ieder geval tijd. Dan route nameten met afstandmeten.nl weet je km's. Kun je km/uur uitrekenen.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 23:13

Zelfs dat vergeet ik.... vandaag klim ik op de koets, en sta mijn telefoon in de te kleine broekzak te proppen, doe mijn handschoenen aan en rij weg het terrein af, *dorie* hoe laat was het..... Zucht, staan, telefoon uit broekzak, handschoen uit, ontgrendelen....*oja, zo laat*. Handschoen aan, staan, telefoon wil niet meer in broekzak want de koets hobbelt teveel over de bospaden. Waar laat ik dat ding, geen jas aan, alleen T-shirt..... :)* in mijn sok! Zitten, broekspijp omhoog, telefoon in sok, pijp omlaag..... *hoe laat was het nou?* |o

Rijden.... heerlijk ....... *tringggg* ..... laat maar gaan, belt wel terug. Inderdaad, al na 5 minuten... *tringggg* . Het zou één van de kinderen kunnen zijn. Moos in stap, telefoon uit sok, ontgrendelen, oh nee, eerst moet de handschoen uit anders werkt touchscreen niet..... ontgrendelen lukt niet door hobbels.... gesprek weg....... grrrrrr :( .
Toch maar eens iets handsfree's bedenken voor op de koets.