gelukkig daar in goede handen en ik zorgde toch al voor de ganzen,geiten, kippen alleen de oude kat er nu bij
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
) van onze thuiswedstrijd in Schinveld.
.
. We hebben er een neefje bij, Oscar Johannes
!
lijkt me ook zooooooo leuk!
ik vind het zo lastig want als ik voor mijn werk aan de slag ben zit ik vaak online (e-mail, dingen maken op de computer, online werken en overleggen...) en dan is de verleiding zo groot om even heen en weer te zappen
ga zo naar de pony's, hoop dat de baan niet te zwaar is dat ik weer even kan mennen en met Hero even lopen aan de lange lijnen en wie weet een bandje erachter. Maar dan moet het dus ook niet te zwaar zijn anders moet hij direct wel heel zwaar aan de slag

,ze stappen er zo in als ze met hun achterbeen tegen de buik schoppen voor vliegjes enz lanouska schreef:@ iedereen.. andewi.. me zus... is al sinds 20 december terug in Nederland. Door een verschil in trainings methode is er besloten niet met mekaar verder te gaan..
.
.
. Hoop dat dat helpt tegen mijn nog steeds niet stabiele lijf. Is eigenlijk een 'uit mijn studententijd tegen katers en aanverwante artikelen-aanpak', maar soms helpt het gewoon ook nu nog
wat leuk dat het samen met andere honden zo leuk liep, soort toertocht dus
en liep veel beter door dan afgelopen keer. Ook goed opgelet dat ik niet te lang doorga (telefoonwekker had ik op 40 minuten gezet) Heb leidsel weer door bril ipv door sleuf gedaan, werkt toch lekkerder bij haar.
detailfoto van airbrush van Hero

Ik ga ook een sollicitatietraject in. Van iets vrij intensiefs geloof ik zo

En nee, niet gedoken
Verder dan mijn enkeltjes durfde ik niet, brrrrr
en
geweldig dier is het toch. Hou zelf niet zo van die muziek eerlijk gezegd maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. En de outfit van Janouk hahaha, zoals ze uit de trailer komt zo geweldig, zo van kijk mij nou eens ben ik niet prachtig
ze draait nog net niet een rondje voor de camera.
daarna even naar stal. En natuurlijk boodschappen, huis aan kant, wasjes erin/eruit etc. Willen vanmiddag naar film met z'n drieen. Oftewel weer een vol programma.

naar stal gereden, Dids ingespannen. Stalhouder liep langs terwijl ik bezig was, dus ik vroeg of hij mee wilde. En dat deed hij
maar binnen de perken.
in zat.
als de kur klaar is en ik zie & hoor hem vind ik hem vast prachtig
griep ... hoop toch niet dat ik die naar je toe heb gebracht? Ben nog niet helemaal 100%
mooi vooruitzicht! Wij hopen dat we met twee die in de buurt van stal zijn mee kunnen doen, in impulsklasse hoor
winkelmedewerker bij van Rijs zei ook al dat Ukie mooie frontriemen heeft, denk dat ik tzt daar een keer een mooi setje wil laten maken/bestellen. Heb nu heel mooi frontriempje uitgezocht, van Ideal dan maar wel mooi fijn. En voor Hero menhoofdstelletje besteld plus bitje (loopt nu met postbitje met zeempje, die heb ik niet in voorraad
).