, mijn oudtante (tante van mijn moeder) wordt als ze gezond blijft in april 101
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
101? 

Heb nét het raam dicht gedaan
Heerlijk!
ze hebben mij gelokt met ''ding gaat toch nooit over'' jaja.. uhuh
:

Eerste Kerst is standaard familiedag, meestal aan mijn kant. Met Kerstavond is traditie uit eten gaan en naar de nachtmis en met Tweede Kerst is traditie geworden om lekker lange wandeling door weer en wind te maken 's middags, dan thuis warme choco/slagroom en iets lekkers en tegen de tijd dat we trek krijgen de gourmet aan, altijd dag van ons saampies

lekker biertje en chipje en een film ofzo? 
Dan wordt het niet te moeilijk eten, want mams moet werken 
Roeping gemist denk ik dan maar
Wat een leuk bericht!
heb ik wat gemist

uiteraard allemaal he 

happytime schreef:aks:vriendje is die van de date?![]()
ips gement in haar eigen bak!![]()
hier gisteren ook onder hande genomen door fysio,alles zat vast(schouders,bovenarmen)
vanmorgen heel veel moed verzameld om de dierenarts te bellen.....vanmiddag ga ik met happytime haar laatste reis maken...
haar achterbenen willen niet meer goed meekomen na het liggen,ze tolt door de box heen om op te staan,26 jaar is een mooie leeftijd en ik heb bijna 25 jaar plezier met haar gehad......maar het doet wel zeer je maatje laten gaan
Sterkte
. Breng zo honden naar pension adres, hoeven we daar niet aan te denken haal ze na de Kerst weer op. Net alles geregeld voor paard/poown van zondag t/m dinsdag, want we gaan zondag al naar Meppel en komen dinsdagavond na Kerstdiner bij mijn familie (in Groningen) pas weer terug. En voor de rest is het regelen, regelen, regelen.
voor HT en VHU