@Naaltje doe maar wat jij denkt dat het fijnste is voor Diddle hoor, mij kun je alle kanten opsturen, ik heb daar toch geen idee hoe we rijden hahaha
@Cyclo86 aha, hij is aangeschaft
@Tallechie groom en ik zeiden al tegen elkaar, Bente heeft veel weg van Alwyn, voor wat betreft het plassen / vlekken op de weg gedrag
@Biancocoo landleven op hyves, meid ik heb werkelijk geen idee
@Tine grappig dat je bang bent dat putdeksels er niet goed opliggen, ik vind ze meestal wat enger omdat het vaak wat gladder is. Snuit sprngt er soms voor opzij maar Bente dendert er gewoon overheen (dat dan wel weer)
Gisteren in de schoolkantine nassie gegeten maar .... ik moet steeds naar het toilet nu
. Voor hetzelfde geld steek je je hand omhoog, stuitert peerd er vandoor en lig je er zo naast

.
.
.
)
. Hebben ook balkjes (4 achter elkaar) gestapt. Draven durfde hij nog niet. Daarna heb ik Rembrand even gemend, ging weer fijn gelukkig. Toen ik Rembrand weer terug bracht, zag ik dat die gekke Amerigo weer eens onder draad door was (doe aan strookbegrazing, en dat lint stond niet megastrak). Dus maar 3 lijntjes gespannen ipv 1 en maar even de stroom erop. Dan moet het wel weer goed gaan. Met zo'n 5 dagen zijn ze wel naar de volgende poel toegegeten, dan kan oude wei op slot en weer aangroeien. Ze komen wel steeds verder van huis, loop me toch een hoop km per dag zo.
)
Ik heb buitengereden met dids!!! 
Naja, hebben ze dagje vrij vinden ze vast niet zo erg.
.