[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Poeltje

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-11 09:36

Marktonderzoek voor het uitzendbureau waar ik stage loop. Kijken hoe onze relaties denken over de samenwerking etc. en kijken wat we kunnen verbeteren ten opzichte van nu.

Kun je het niet vinden op internet, Naaltje?

Ik ben er vantussen, straks ben ik er wel weer even op stage. :wave:

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 09:53

Een goedemorgen allemaal :9k
Zit hier met een krolse kat in huis, word gek van dat beest _-:(

Die mendurance die we gaan doen is die van 16 km. Qua afstand is het endurance-technisch gezien, helemaal niets := . Maar voor mezelf / ons is het wel een heel gedoe :7 . Wilde het met tweespan doen, maar ik kan toch niet genoeg oefenen. Enkelspan pony vind ik het te zwaar. Snuit trekt overal door en blijft maar gaan maar ik vind het gewoon zielig. Is misschien watterig gedrag maar goed, zo denk ik erover :o

Het lijkt me wel heerlijk om gewoon een lekkere rit door het bos te maken. Hopen dat ze de controles goed doorkomt en we de weg niet kwijtraken :x met endurance ben ik zo vaak de weg kwijtgeraakt....

Zo nog even beetje boel opruimen hier en dan naar Rizanta, daarna naar de poowns. Maak er een relaxed dagje van, moet vanavond nog werken. Zal even vragen of Riette wat foto's van ons wil maken als ik erop zit, ik heb nog helemaal geen rijfoto's.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 10:27

Goedemorgen,

Ben weer op het werk. Valt weer tegen het vroege opstaan. Heb ook al weer last van mijn buik. Zit in een verkeerde houding.

Verder ga ik mee met de samenvattingen.

Iedereen vandaag veel plezier met de paardjes of met de andere dingen.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 10:32

he.. kun je niet de boel net zo lang op stelten zetten tot je wel in een fijne houding kunt zitten? :)
:(:)

ik ga zo VHU en Rizanta meeten geloof ik ;)

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-11 10:34

Leuk, Naaltje! Neem de camera maar mee. :D

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 10:52

Ja we gaan dekens uitwisselen }:0
't Is mooi weer, zal in ieder geval camera meenemen, voor bewijsstukken van de meeting :D
:evaw:

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 11:02

ja ik wil rijfoto's zien van Rizanta & VHU :j

Ik ben al bij de pony's geweest.

Voor het eerst sinds een tijd Ivy weer eens aan de lange lijnen gehad.
Die is meestal liever lui dan moe.
Maar met lange lijnen is het soms net andersom en vandaag dus ook.
wat een dribbel balletje :):) ze word dan voor haar doen best stuiterig en 'heet' (maar dat is voor ivy haar doen, voor jullie zal dat wel normaal zijn hihi)
en waar ik wobbe dus niet nageeflijk krijg, daar gaat Ivy het liefste zo diep mogelijk lopen.
en dan maar door dribbelen (vooral in stap)
ze doet verder niet gek ofzo hoor (niet bokken, steigeren o.i.d.) enkel alleen dribbelen zoveel mogelijk pasjes op 1 plaats.
als ik haar dan een beetje wil corrigeren (d.m.v. zweep/stem hulp, of een kleine correctie aan teugels) en het is volgens mevrouw niet naar haar zin... dan gaat ze harder lopen en proberen rondjes om mij heen te draaien.
net zolang totdat haar teugels dan over haar hoofd zitten en zij dus recht tegenover me staat.
dat is vandaag 1 keer bijna gebeurd, maar de 2e keer was ik haar voor en kon ik het oplossen/tegen gaan.
maar als ze dan zo dribbelig/stuiterig is kan ik soms best om haar lachen.
later bracht ik haar naar de wei en was ze weer haar 'eigen slome' zelf.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 11:06

als ik dids met lange lijnen aan het werk wil hebben kan hij ook opeens mooi in een krulletje lopen, maar da's bij hem meer een frats om onder 't bit uit te komen :+ vindt ie wel makkelijk :))

Ik ga zo even brood halen, en dan naar r'bergen :)
even kijken welke temperatuur 't buiten is, heb de vervelende neiging cabrio te willen rijden :P

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 11:08

haha misschien is dat bij ivy inderdaad ook wel zo :j
ik ga eens kijken wat ze morgen aan de dubbele longe doet (bokken :+ want ze vind die lijn achter haar kont niks, dus die ga ik over d'r rug laten lopen)
arme merrie..... moet ineens 3 dagen achter elkaar 'werken' omdat Wobbe nu niet voor de kar mag.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 11:09

:))
't arme beest :P

hmm 't is maar 2 graden hier.. zal zo dus maar braaf m'n dak dicht laten :o anders rij ik zo voor l*l he :+

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 11:18

ja inderdaad.
arm beest hihi.
en vrijdag t/m zondag kan ze ook nog d'r lol op, want dan hoeft wobbe allee maar een kwartiertje aan de longe.
dus dan kan Ivy ook nog aan het werk ~~}>

eefielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 13:31

ah gut arme Ivy.. haha nou vind ze vast niet heel vervelend toch? Eef kan ook van wei naar stal en terug echt zo mega sloom lopen.. maar als ze eenmaal begint met werken en voor de kar al helemaal, dan weet ze niet hoe snel ze moet draven.. soms wel irri vind ik, dat ze naast je dan zo mega slooooooooom loopt.. ;)

Foto's van VHU en Rizanta; ik ben zeer benieuwd, heb tot nu toe alleen nog maar twee foto's voor de wagen gezien van dat mega grote paard, haha. ben benieuwd ;)

Nu cabrio rijden lijkt me ook niet zo'n succes, volgens mij vriezen je oren er dan af..:P

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 14:02

@ Naaltje: ik rij geen cabrio maar wel zonder verwarming. Is toch niet echt fijn met deze temperaturen hoor (Auto zou vanmorgen gerepareerd worden, maar monteur was ziek. Band van de trailer hebben ze gelukkig wel voor me gemaakt, nog gratis ook :D )
@IT: gaat haar ponys laten afzien. ~~}>
@VHU: weer lekker rijden en ook nog meeten. FOTO'S!!
@ Tallechie: weer aan het werk. Heb je nog wel een houding dat je wel fijn zit? Wat ik me nog kan herinneren was op een gegeven moment niets meer fijn, ook liggen niet

Eind van de morgen heb ik Rembrand gelongeerd. In stap lijkt hij haast helemaal goed. Bij het aandraven was het even naar, daarna werd het wel beter, maar nog niet goed. Zaterdag komt nu wel heel hard dichtbij. ;(

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 14:12

Fijn dat je band weer gemaakt is en hopelijk is monteur snel beter.
It gaat 1 pony hard aan het werk zetten.
vhu en naaltje gaan meeten

Tine ik heb inderdaad geen houding meer wat lekker is. Op de bank hangen wil nog het beste, met mijn benen omhoog. Maar ik zit op het werk achter de pc en dus wat voorover en dan zit mijn buik in de weg. Ik slaap ook slecht op mijn zij wil niet, op mijn buik wil niet en op mijn rug wil niet. lastig hoor zwanger zijn... gelukkig nog maar 8 weken (en max 10 weken)

Lacuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 14:55

Goeiemiddag allemaal

vandaag al bij de poownies geweest. Heb Sun aan de lange lijnen gehad, en vooral daar merk ik dan wel heel sterk dat er veel anderen mee bezig zijn geweest. Wij vinden het werk aan de lange lijnen best nog moeilijk, en nu was het ook echt 1 grote stressbonk omdat hij me niet begreep en ik hem niet begreep, en we tegen het hek klem kwamen te staan en nja, niet zo handig dus.
We zijn helemaal teruggegaan naar de basis (lang, laag en ontspannen stappen en draven op een cirkel en op een rechte lijn) en op een gegeven moment ging het wel lekker, dus we komen er wel weer. :)

Daarna kwam een vriend langs met zijn motor, ideale moment om even motor-training te doen (want Zoë vind een motor hartstikke spannend, en Storm moet ook nog aan veel dingen wennen) dus de twee muppets meegenomen en bij de motor gaan kijken en X gevraagd om eens te toeteren en gas te geven enzo. Verzorgster van Zoë was er ook bij, dus zij met Zoë gaan wandelen en ik met Storm en X reed een aantal malen langs ons. Ging best lekker, de motor was wel spannend, maar ze zijn geen van beiden echt uit de stekker gegaan :)

Toen lekker de drie musketiers op de wei gebracht, en nu ga ik mn huishouden doen (vanmorgen de afwas al gedaan *trots*) en vanmiddag lesgeven en dan de shetten weer uit de wei halen.

Groetjes, Lacuna

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 16:27

ik lees vanavond even bij dat gaat zo lastig op de telefoon.

Zaterdag ga ik kijken bij de jonge merrie van mijn groom en daarna liften we gelijk langs bij van schie. Toch maar even kijken bij de 2wieler? Vhu hoe is de vering? Kan jij goed met je benen zitten en denk je dat dat mij ook lukt met 1'55 hihi

ook hca wil ik bellen.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 16:45

@tine; ik heb wel gecabrioot O:) met verwarming :D
@lacuun; ook al lekker bezig geweest, motortraining, cool :D

ben net terug thuis :)
Heb Rizanta bewonderd :wow:
en ben bij dids geweest. Heb z'n eczeemjurk gepast.. ben er niet helemaal wauwie over, beest heeft ook een rotbouw ook he.. ^)
Heb in de wei even met diddle geknuffeld, hij lag, en bleef liggen dus ben er lekker tegenaan gekropen :D

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 17:32

Ben ook net thuis :j
Naaltje is langsgeweest bij Rizanta, was heel gezellig! Onze auto's hebben ook gemeet
Afbeelding
Want die Naaltje heeft dus een mega stoer bakkie
Afbeelding
HIer het bewijs dat er ook nog iemand inzit :+
Afbeelding

En hier het topic met een paar van de foto's die Naaltje heeft gemaakt
[RIJ-ITP] Gewoon fijn rijden met Rizanta

Met het uitstappen in het bos was Rizanta nogal wiebelig :+ ze schrok zich een hoedje van een tikkende meterkast en een opvliegende duif :7 Maar wat was het heerlijk weer, heb genoten!

Moet nu als de bliksem eten koken nog wat dingen voorbereiden voor vanavond :o

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 17:42

wat is dat voor 'n spast in die auto? :')
_O-

gave fotos van je gave paard VHU! :D

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 17:56

Hahaha moest zo lachen om die twee Golfjes naast elkaar....jij hebt wel de meest super coole natuurlijk *D
Was leuk dat je foto's hebt gemaakt. Had alleen nog maar een paar foto's van toen ik er voor het eerst (met samengeknepen billen en draai in mijn maag :o ) opzat :+

Nu snel douchen, omkleden, eten staat in oven moet goed gaan, nog ff e-mail checken en dan naar mijn werk. Iedereen alvast fijne avond!

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 18:27

stoere auto naaltje

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 18:30

haha thanx :D
ons blokkie :)

ik ben intussen ook eten aan 't maken. Gehaktballetjes
en ze liggen nu in de tomatensaus te sudderen :))
straks frietjes erbij :)
Ik ben alleen beetje bang dat er zo'n migraine-dinges aankomt.. heb 't snoeiheet.. rooie kop, hoofdpijnachtig etc.. En 't is maar 17,5 tot 18 graden hierbinnen :=

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 20:20

Hippe auto's hoor hihi :D

Vandaag Mick zijn staart maar weer eens gewassen en daarna een half uurtje met hem gemend. Lekker de oren naar voren en knallen. Super beest, heb 'm gemist voor de wagen.

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 20:38

Ego berichtje... ik heb Lizzy geschoren en gewassen net...
Lees zo even bij maar ben stuk pfff.

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 20:40

@ buckje waarom heb je lizzy geschoren?