Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
sander_lotte schreef:@ tine: dan ben jij vroeg op geweest als je al ohz gereden hebt met Rembrand en gefietst met Amerigo![]()
Ik ben rond 10 uur pas opgestaan.. Vannacht om half 4 opgestaan, schoonouders naar de luchthaven gebracht en bij thuiskomst om half 7 Romeo eten gegeven en in bed gekropen met vriendje.
dat zijn een soort vochtblaasjes op mijn handen...... die zitten er een paar dagen, springen dan open, vocht gaat eruit en dan ga ik vervellen....
ik heb alleen maar merries
Er is nog wel een meisje dat tijd heeft en met me mee wil, maar zij is echt tegen zweepgebruik. Als Romeo niet luistert als ik hem raak met de zweep, moet ik de hulp versterken en evt een hardere mep geven als hij echt niet luistert. Als hij vertraagt, moet ik ook de zweep en de stem gebruiken, maar die groom is daar helemaal tegen. Ik heb haar al uitgelegd dat mennen heel anders is dan ohz, omdat je alleen maar je leidsels, zweep en stem hebt. Ohz gebruik je je benen en gewicht voortdurend, met het mennen gebruik je je stem en de zweep voortdurend. Uiteraard niet liggen meppen met de zweep, maar je gebruikt het wel...ohz ziet een leek ook niet dat je iets met je benen en gewicht doet. Maar dan kwam de reactie: "en toch ben ik tegen het zweepgebruik" Ja dan kan je zo vaak uitleggen als je wil hé... 

.
Vandaag kon ik hem trouwens wel weer zo pakken. Blijft gewoon een gek beest
. Maar wel lief, tijdens het fietsen kijkt hij echt als een trouwe hond opzij.

.. hij staat lekker op het land en mag even extra vakantie vieren.

op koopavond
)