[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 23:22

Allemaal gelukkig nieuwjaar veel liefs en gezondheid

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 03:26

Voor iedereen een onwijs gelukkig nieuwjaar *\o/*
Oeps zie dat ik de 1ste post ben in 2014,ik duik maar snel op 1 oor _/-\o_

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 10:12

En hier de 2e post *\o/* gelukkig nieuw jaar *\o/*

@Suus als we allemaal zo kort van stof waren was dit topic een stuk overzichtelijker ;)
@Lanouska en @Andewi wat vervelend! Wat jammer!
@allen maak er wat moois van van 2014!

Hier de honden flink uitgelaten in een werkelijk uitgestorven Rotterdam, heerlijk, het is echt vrijwel stil :z :D

Zo manlief en zoonlief het bed uit trommelen want er staan familie- en vriendenbezoeken op het programma ~~}> =:) :wave:

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 10:22

Goedemorgen. Hopelijk heeft iedereen het vuurwerk goed overleefd. Ik ga zo de paarden weer buiten zetten en dan even wandelen met de familie en honden. Vanmiddag mogen de paarden weer aan het werk.

Maisie

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 11:36

Goedemorgen! En iedereen gelukkig 2014!!

Hier vanmorgen eerst de verplichte familie bezoekjes en daarna nog proberen wat met de
pony's te doen.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 12:22

Gelukkig nieuwjaar iedereen!
Vanmorgen al lekker getraind met de hondjes ! Super fijn

Ik hoop dat iedereen de jaarwisseling goed is doorgekomen !

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 12:51

*\o/* *\o/* *\o/* GELUKKIG NIEUWJAARRRR *\o/* *\o/* *\o/*

Afbeelding

_MarjolaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 12:55

Goedemorgen allemaal! Ook een fijn 2014 toegewenst.

Hier ook eerst aan de gang met de paarden en de dag afsluiten met een familie bezoekje.

@Suus welkom in het topic! :)
@lanouska/andewi wat jammer van dat avontuur. Staat de 2e reis (als ik het mij goed herinner, ging andewi naar 2 plekken) nog wel in de planning?

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 13:01

Ja iedereen nog de beste wensen voor het nieuwe jaar. Veel paarden plezier gewenst. Hebben we eigenlijk nog doelen voor 2014 kwa mennen?????

Ik ga mijn vuurdoop doen in de marathon. Wil iets van 3 a 4 wedstrijden rijden. En mijn doel is daar een winstpuntje mee te halen. En verder mijn overgang te maken van de B naar de L.

Hier gisteren om elf uur naar de paarden geweest. Lichten aan gedaan en de radio een standje harder. Om 0.15 uur weer heen allemaal verwend met brokken. Alleen de veulens vonden het eng. Maar die zagen ook daadwerkelijk vuurwerk. Ze hebben normaal een stal met uitloop naar de wei. Daar stond nu een hek voor. Konden wel naar buiten kijken maar meer niet. Maar ook de brok brak de spanning.

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 13:24

Zo, hier ook de jaarwisseling weer overleefd. Vandaag een paardloze dag, familiebezoekjes hè...

Doelen voor 2014? Genoeg! :D
Met Angel heb ik natuurlijk het doel haar te beleren voor de kar. En wie weet wel naar de keuring.
Ik hoop weer op Viva te zitten en misschien zelfs wel weer te starten.
Mijn doel met Bakira is Z dressuur.
En met Jort ... Tsja L dressuur, misschien eens een BB-parcoursje oid.
En bovenal is mijn doel veel plezier te hebben van en met de paarden, en hopelijk blessurevrij naar 2015.

_MarjolaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 13:42

Hier ook genoeg mooie doelen :)

- Alles heel houden en veel plezier hebben zijn natuurlijk twee van de belangrijkste doelen.
- Aan de slag met de nieuwe kar (zaterdag mag ik 'm halen). Ik ben heel benieuwd naar het verschil.
- Ik wil dit jaar Z vaardigheid startgerechtigd worden en het liefst een keertje Z starten ;)
- Voor het eerst ook M dressuur rijden, hopelijk wordt dat in de loop van de tijd beloond met een paar winstpuntjes (al gok ik dat het niet heel hard zal gaan, want dressuurmatig is er genoeg werk aan de winkel)
- Meedoen aan minimarathons en het gat met de nummer 1 (nu 45sec) verkleinen (lees: een serieuze middenmoter worden ;)).
- Als het lukt een keer een impuls marathon/SGW rijden.
- meedoen aan de instructieweek.

Ben benieuwd hoe Angel er voor de wagen uit gaat zien, Royaltjuh. Volgens mij wordt dat een prachtig plaatje! Ik moet telkens aan een ponytje (Zilverslang) denken die mijn grootouders hebben gefokt als ik haar zie. Die was ook gitzwart met blesje en witte sokjes.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 13:57

Mijn doelen:
met Rembrand: kampioenstitel in ZZ dressuur, veel wp in Z vaardigheid, veel plezier en hopelijk ook wat wp in klasse 3 van SGMW, en heel belangrijk de kur op muziek van de grond krijgen, zodat meer verenigingen dit gaan organiseren.
Thabor: wp in de L1 onder het zadel, veel ervaring opdoen bij BB springen, en starten bij het mennen, maar vooral angstvrij mennen
Amerigo: wp in de M zodat we over mogen naar de Z, wp halen in de Z vh, en natuurlijk veel mooie en leuke resultaten met zoonlief.

En met allemaal lekker vaak op buitenrit.

ilovejetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 14:39

happy new year!
ik heb niet echt doelen alleen veel plezier maken!

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 16:00

leuk zo alle doelen te lezen voor 2014,ik ga de L dressuur in dit jaar en vast ook vaardigheid proberen,misschien nog een minimarathon???
hier de ponys super rustig geweest,ik kan mij loopstal niet echt afsluiten,maar ze hebben gewoon hooi gegeten en waren rustig :Y)
wel vanmorgen minder begonnen...ik deed de deur open van de man waar mijn ponys staan,lag hij op de grond....zijn zoon maar gebeld en huisartsenpost,nu is hij mee naar het ziekenhuis,waarschijnlijk een tia
maar ben me wel rot geschrokken, hij is 87 jaar en ik zal degene zijn die hem een keer levenloos zal vinden,maar voorlopig maar ff niet :n

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 16:39

@ht: oei, wat akelig :(:) .

Ik rijd en men idd heel erg graag, maar ben en blijf fanatiek en dat gaat helaas niet met gezin, eigen zaak en boerderij bij houden, dus vandaar, beetje alles of niets, maar geniet heel bewust van de keren dat ik wel wat met ze kan doen.

Hier vuurwerk gekeken bij de paardjes bij de nieuwe stallen <3 en vanmorgen meteen met dochter en pony naar de les op de vereniging geweest. Sinds een paar jaartjes is de eerste dag van het jaar van ons, dus geen verplichtingen, hier _/-\o_ .

Een geweldig mooi jaar met niets dan goeds gewenst *\o/*

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 17:03

Geen idee of ik dat al gedaan had hier..maar iedereen gelukkig nieuwjaar !
Bicci mooi kaartje,
Lanouska, jammer dat ze weer thuis is..maar als het echt niet klikt, is het wel beter !!
lees allerlei goede voornemens, en een boel doelen te halen...
ik vind dat altijd reuze moeilijk..ik hoop dat ik zelf fitter worden kan dit jaar...en that's it..

HT...jeeeetje wat een schrik zeg...ik hoop dat die staleigenaar weer helemaal fit word...een tia, is niet niks...duimen maar dus..

verder..vandaag gezellig bezoek gehad ! :j *\o/*
En..morgen met z'n 4-en gaan we met de hondjes een route met de steppen doen, voor mij voor het eerst dat ik met meerdere op stap ga, ben erg benieuwd, en lijkt me reuze gezellig !

suus_elviera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 18:22

hihi lol ja wel he

iedereen een gezond 2014
was van de week wezen menen polly had al een maand niet meer voor de kar gestaan en had er heel veel zin hin hihi
leek wel een arabiertje zoo heet

hier ff een foto van polly met de oude kar we hebben nu een prinsessen kar
roze
Afbeelding

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 18:23

oei ht, das echt schrikken zeg.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 18:31

HT: wat erg schrikken zeg. Hoe is t nu met hem?
Bianca: ik zeg ook niet dat mijn doelen reeel zijn :D . Als ik nog een half jaar uit de running zou zijn, komt er in ieder geval niets van terecht. Morgen gaan de hechtingen eruit, dan de arts of wie er ook zit maar eens uithoren. Maak me nl wel beetje zorgen over hoe t gaat. Maar ja ik weet niet wat normaal is aan pijn en bruikbaarheid.

Net even, met 1 hand, mijn nieuwe kar uitgeprobeerd met Rembrand ervoor. Wow, wat zit dat comfortabel. Helaas is het erg lastig sturen met 1 hand. Leidsels verkorten valt nog niet mee, moest met hulp van mijn tanden . Trouwens, weer van de kar afkomen zonder enige hulp van rechterhand/arm is ook nog best een uitdaging. Lang leve mijn brave paard.

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 21:32

Jullie zijn weer hard gegaan :D

Ik wil jullie allemaal een heel gelukkig, gezond en sportief 2014 wensen! +:)+

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 22:53

Zo weer terug van rondje Nederland :+ hele serie mensen bezocht waaronder een heel bijzonder (veel te kort maar zeer gezellig :# ) bezoekje aan Biancocoo. Zo dat was leuk zeg, behalve Biancocoo, man en zoon ook de honden 'irl' gezien, de step, wagen en alles. We (manlief, zoon en ikzelf) vonden het super interessant en hartstikke gezellig. Ook zo grappig het verschil tussen onze huis-tuin-en-keuken-wat luie en oude gezapige husseflus Mies }:0 en die prachtig afgetrainde super actieve honden van Biancocoo =:)

Hebben de airbrush natuurlijk meegenomen en die is echt zo ontzettend mooi, de kleuren zijn nog veel mooier dan op de foto :wow:

Dan de voornemens op paardengebied ... gezond en gezellig met de pony's het jaar doorkomen, dat staat voorop. Voor mij betekent dat kunnen mennen, rijden en 'rommelen'. Vooral heel veel naar buiten en heel veel kilometers maken want dat vind ik heerlijk. Ik hoop (m)endurance te kunnen gaan starten, wat (mini)(oefen)marathonnetjes D/V in de buurt van stal. Spannendste en uitdagendste doel is Hero naast Ollie in tweespan en Hero onder het zadel :):)
Die laatste twee zaken hoop ik echt te kunnen realiseren, dat kan ik ook zonder wedstrijden of zoiets. De wedstrijdjes zijn ook erg afhankelijk van of ik de promotieplaats krijg bij de universiteit. Stel dat dat lukt heb ik nu nog geen idee wat voor impact dat op het wedstrijdrijden zal hebben.

@Suus wat een leuke pony :j
@Tine hahaha mennen op je tandvlees, wat ben je toch een doorzetter. Super dat de wagen zo goed zit, zei ik je toch dat maakt echt een wereld van verschil +:)+

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 23:42

@HT sorry had je post even gemist, wat ontzettend naar dat je hem zo vond .... hoe is het nu met hem?

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 07:58

goedemorgen allemaal...zo lekker vroeg op, de hondjes hebben hun eten allang op..haha..die moeten vroeg eten ivm de gezamelijke minitour vandaag..buikje weer op tijd leeg voordat ze aan het werk gaan..

Vhu, was idd erg gezellig, zo leuk die verschillen en erg mooi dat jullie zo geinteresseerd zijn !!
en hahaha..wat een giller, je man heeft ook een airbrush om zijn vliegtuigjes te schilderen...binnenkort vlammetjes op zo'n vliegtuig..haha *\o/* :+
Hoop dat jullie veel kijkplezier hebben aan het doekje met de paardjes..

HT, idd ik vroeg me vanmorgen ook al af..hoe zou het met de staleigenaar zijn...
Tine, wat heerlijk toch even op de nieuwe kar gezeten, wat een verschil zal dat zijn.
misterlady jij ook fijn 2014 toegewenst.
suus mooi ponneke heb je ! wat voor wagen heb je nu ? nieuwe foto :+

verder..hoop ik dat iedereen een fijne dag heeft vandaag..
wij hopelijk gezellig zonder al te veel regen !

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 09:29

goedemorgen

Bianca: ik heb nog steeds geen mooie foto's zodat ik jouw kan vragen iets moois voor me te maken -O-

Zometeen marathon-theorieles Daarna gaat intructeur nog kijken naar de hartslagmeter, want ding werkt niet goed. Hartslag van 130 terwijl mijn paard doodbraaf stilstaat klopt echt niet

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 10:29

leuke pony suus! :)

Biancacoo en VHU gemeet, leuk! :)

Mijn jaarwisseling was reuze kalm, foto's gemaakt van het vuurwerk.
Gisteren Dids wezen checken (niks geleden uiteraard :)) ) en daarna door gereden naar het strand, lekker gewandeld :) En mijn camera mee natuurlijk :D