[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

bicci

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 11:38

dat denk ik ook :))

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 12:56

Hele film is nep.

Vanmorgen vast bijna laatste dingen voor kerst gekocht (moet nu alleen nog de groenten en fruit) en stallen uitgemest.
Net een nieuwe baal kuil opengemaakt, zitten schimmelplekken in. BAH. Weer een hoop werk.

En katten zitten hier alleen in logeerkamer om te wennen aan hun nieuwe huis, daarna gaan ze naar de deel/buiten en komen ze niet weer binnen.

Hier inmiddels heel druk met voorbereidingen voor kur op muziekwedstrijd die we gaan organiseren. Pfiew

Straks met zoon naar theater, Os en Ezel. Ben benieuwd....

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 13:11

Moet nog 20 minuten op de bus wachten. Nog een geluk dat het dus geen school vakantie is want dan rijdt ie niet! Blij dat ik dat nu zie, al maakt dat niet heel lang meer uit :p

Veel plezier met os en ezel tine!

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 13:22

Maaike gecondoleerd met je schoonpa,dat is inderdaad snel gegaan.Natuurlijk heel erg maar ook wat jij zegt gelukkig heeft hij nu niet veel geleden.Wat had er nog allemaal kunnen komen.Maar wel naar zeker zo voor de feestdagen. sterkte!!

Maandagavond was ik half een thuis uit ermelo en gisterenavond één uur thuis van een vergadering.Ik ben echt geen nachtmens meer.Jeetje wat ben ik dan verrot.Gisteren ook nog dikke mist toen ik terug naar huis moest.Maar ja.Vanmorgen mooi een beetje uit geslapen.Nu nog ff wat dingen voor de zaak doen en dan maar eens aan de schoonmaak voor dat wij ook eindelijk die kerstboom eens neer kunnen zetten.

Nog ff een cake bakken voor morgen.Krijgen we visite.Dus lekker huiselijk bezig.Vanavond met gerrit wel even de 6 stallen mesten...Ga ik niet alleen aan,mag hij mooi mee helpen.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 14:10

biancailona:van harte gefeliciteerd *\o/*

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 16:13

Biancailona..van harte gefeliciteerd met je verjaardag ! *\o/*

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 16:18

Gecondoleerd VHU :(:) Y;(

Lacuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 18:02

Pfff... drukdrukdruk en straks krijg ik nóg minder tijd...
Smormeltje stond bij een vriendin, maar komt na kerst toch weer terug naar huis.

Dusseh... als iemand nog leuke bij-men-paardjes zoekt... We zijn toch dringend op zoek naar een extra paar handen. Mn huidige verzorgster kan maar 1 dag in de week, en iemand die nog 2-3 dagen erbij kan nemen zou toch heel welkom zijn.
http://www.bokt.nl/markt/ad/102202/ment ... rzorgsters

Vanmorgen wel lekker met Sunnebol aan de gang geweest, was alweer een tijd gelezen. Maar knappe knul zette echt zn beste pootje voor, heerlijk dressuurmatig kunnen trainen. Was weer heel fijn!
Morgen loopt ie in elk geval ook, kan hij mooi de spierpijn eruit lopen. Arm beest!

VHU gecondoleerd :(:) Veel sterkte!
Ik lees over een kat met blaasontsteking... Al vitamine C tabletjes bij gevoerd? Je kunt hem verder ondersteunen met bachbloesem Crap Apple. Veel katten voelen zich namelijk vreselijk vies en naar als ze blaasontsteking hebben, en de C A helpt hen om dat gevoel los te laten en reinigt daarnaast ook nog eens het lichaam. Win-Win dus. :)
En verder HT in de dressuur
Ipsilonka met een (roze?) tractor, haha!
En we kunnen bij Baudhy op visite, krijgen we zelfgemaakte cake!
en... en... oh crap, mn geheugen is ook niks meer waard sorry Y;(

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 20:10

dank jullie voor de felicitaties
en bic, pak het kadootje hier wel uit :')

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 20:32

das goed ngtje! haha

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 20:59

Biancailona, van harte gefeliciteerd!

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 22:35

BI gefeliciteerd!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 22:41

@BI: gefeliciteerd!

Hier de halve dag koekjes gebakken met dochterlief.
Morgen wat zakelijke afspraken en de laatste geschenken.
Vrijdag de eetboodschappen zo ver mogelijk doen, zaterdag de hut poetsen en zondag al wat eten voorbereiden.
Zo ver de planning, eens kijken wat er van terecht gaat komen :') .
Morgenavond zonnewendefeest op school, altijd erg gezellig en vrijdagochtend kerstontbijt op school.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 22:49

Hier ook druk.... veel verjaardagen die komen gaan en verder te veel aan mijn hoofd.
Onze hond heeft een nieuw plekje gekregen dus is erg stil in huis.

Hoelang zijn cupcakes goed.... heb ze nu gemaakt om uit te proberen. Ook al versierd. Vrijdag hebben we verjaardag.... anders moet ik nieuwe maken...is ook niet erg

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 23:39

Hier ook druk, maar denk dat iedereen druk is met voorbereidingen voor kerst :D

Tallechie: is hond uit logeren of definitief weg? Hoe gaat het met Daan, weer wat beter? En nog kopers gezien? Geen idee van die cupcakes, denk dat ze wat taai worden, maar weet het niet zeker.
Avaluna: ook al druk met inkopen doen. Ga jij ook zelf koken? Hier 1e kerstdag 5 gangen voor 11 personen en 2e kerstdag 3 gangen (met gourmet) voor 15 personen, dus heb hele lijst gemaakt wanneer ik wat moet doen. Gelukkig kan ik een aantal dingen al op maandag maken. Wat leuk, zonnewendefeest.
BI: van harte
Lacuna: druk en straks nog drukker. en bedankt voor de vitamine C tip. Nu alleen nog tijd vinden om die ergens te halen...

Morgen heeft zoon kerstdiner op school en ik moet voor 6 pannenkoeken zorgen. Als ik hem dan weer ophaal, moet ik heel snel trailer aankoppelen, paard erin en naar les. Wordt haasten.

En zoals jullie al in mijn onderschrift hebben gezien (als jullie daar uberhaupt kijken hahaha) gaan wij bij onze outdoorwedstrijd Kur op muziek laten verrijden. Heb al mail rondgestuurd naar de meeste menners in de buurt die ik ken (nou ja.... waar ik mailadres van heb). Ben nu druk bezig met informatiemateriaal en protocollen maken. Zodra dat klaar is, kan dat per mail naar mensen die mee willen doen.

Heb net mijn haar thuis gekleurd. Kapper is steeds zo duur. Ben benieuwd hoe het eruit ziet als het opgedroogd is. Heb voor het eerst een mousse geprobeerd. Was wel makkelijk aanbrengen, de rest blijft gewoon lastig, maar goed, kan er weer even een tijdje tegenaan.

lottex

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 23:54

Biancailona: gefeliciteerd! *\o/*

bijlezen doe ik morgen, ben nu even te moe...

Vandaag een halfuurtje gemend met Luna. Het was leuk! :)
In het begin was ze heel actief, maar ik denk dat ze uiteindelijk blij was dat ze terug op stal was :+
Nu terug langere menritten opbouwen ( & ze moet ook nodig afvallen! :oo )

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 08:29

Goedemorgen,

Wilde vanmorgen met Amerigo en Rembrand aan de slag, maar werd net zo vreselijk moe wakker, dat ik ze hopelijk wel even kan longeren, maar daar blijft het dan ook wel weer bij. Daarna weer snel naar bed, zodat ik wel puf heb om vanavond met Thabor naar menles te gaan.

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 08:30

Mogguh :D

@ Tine, oh nee toch kat in huis plast :n We kunnen elkaar een handje geven. Ik geef onze kat elke avond een hele cranberrietablet, gewoon van het eigenmerk van etos. Haal die capsule leeg en meng dit door zijn natvoer en hij vind het heerlijk. Moet zeggen hij heeft ook geen last meer van zijn blaas als je het mij vraagt! suc6 er iig mee, weet hoe lastig het is.
@ Tallechie, hoe gaat het met Daan???

Verder iedereen druk met baksels aan het maken, allemaal kersvoorbereidingen!
Hier ff take it easy, gister weer flink onder handen genomen door de osteo, blokkade in bekken en in mijn nek......komt het van mijn steunzolen vandaan......ook lekker hoor, heb je die dingen voor schreeuwend veel geld moeten aanschaffen, maken ze het probleem alleen maar erger ^)

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 09:06

dingetje nee niet voor kerst hoor, vriendlief is nog jarig vrijdag. Mijn opa is vandaag jarig, 93 geworden.

Tine ik kan altijd vrijdag nog nieuwe maken, weet nu hoe het moet en hoe lang het duurt.

De hond is bij mijn schoonzusje, definitief. Wilde hem op mp doen, maar toen mijn schoonzusje dat hoorde heeft ze aangegeven dat zij het wel wil proberen. Hij heeft in ieder geval niet meer getrilt. Blaffen alleen als er echt knallen zijn, maar dat is daar een stuk minder.

Met Daan gaat het momenteel goed. Maar zijn voorzichtig met eten. MOeten 7 jan naar de kinderarts. Hij slaapt overdag nog maar een uurtje, maar gaat dan pas om 2130 weer naar bed, daar moeten we nog even een oplossing voor zoeken

Zal me haasten, laastste dagje stage voor vakantie

Lacuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 09:10

ja, ik had de kur gezien, maar groningen is wel heel ver uit mn buurt :(

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 09:37

gefeliciteerd met opa tallechie! :) 93, mooie leeftijd :j

Ik heb gisteren de verjaardag van vriendje zijn oma gevierd. Die werd 90 :)

@tine; mooi menkur op muziek. Maar 'k kan niet mennen, geen idee van muziek, en 't is te ver inderdaad... ;) en sterkte met vermoeidheid!

Hehe, ben vandaag helemaal in mijn upje op kantoor.. :oo Moet de telefoon bemannen, haha.. Ik klink als een zieke zeehond.. Hoop dat er weinig mensen bellen ;)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 10:13

@Tallechie: die cupcakes blijven wel goed, hoor. Gefeliciteerd!

@Tine: ik kook idd zelf, maandag 17 personen, ook 5 gangen en dinsdag 8 personen 4 gangen.
Maar maandag kook ik niet alles zelf, voor het eerst, het wordt gewoon te gek, wij rouleerden altijd, maar sommigen doen nooit mee, die schuiven alleen maar aan, dus ik heb geopperd dat het dit jaar wel (weer) bij ons kon, maar dat ieder een gang/gerecht mee moest nemen en wij maken dan alleen het hoofdgerecht.
Eerste kerstdag komen mijn ouders en mijn broer en dan doe ik dus wel weer alles.
Tweede kerstdag gaan we lekker bij mijn schoonouders eten en dan helpen we eigenlijk met z'n allen in de keuken.
Gourmetten doen we met oud- en nieuw, dat is qua werk ook wel te overzien.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 10:20

Aaahahhhhhhahahahaha, even een ego post hier. Ik heb gister voor het eerst met Det in mijn eigen bak gemend en het ging goeddddd. Ik ben zooo blij :D :D

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 10:29

mooie leeftijden zeg...
90 en 93 :))

manlief zn oma gaat richting de 90...meen dat ze 89 word dit jaar...
maar kan ook al 90 zijn, hihi

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 11:03

Inderdaad mooie leeftijden, tenminste als je dat in gezondheid mag bereiken.

Ips: superrrrrrr
Avaluna: heel verstandig om het dan zo op te lossen, dat iedereen wat mee moet nemen.
Aks: kan best mennen!! En lekker rustig op kantoor, kun je ieder geval temperatuur instellen die jij wilt :brr: ;)
Tallechie: zal wel raar zijn dat hond definitief weg is. Maar fijn dat het zo opgelost kon worden.

Nou, heb ik toch gewoon al 5 aanmeldingen voor de kur op 11 mei :oo Zo snel had ik het niet verwacht. :D Gaat helemaal goed komen *\o/*

Heb de paarden hier vrij gegeven en ben aan het uitmesten geslagen. Omdat de ingang zo nat is, krijg ik krui er niet door, dus vanaf maandag niet uitgemest. Maar vannacht gaat het weer vriezen, dus nu net toch maar 5 kruien eruit gehaald (ligt nog genoeg hoor, denk nog wel 3 of 4). Nu moe..... Bak is helaas nog steeds nat. Kan er wel weer in rijden (nu), maar als het dus weer gaat vriezen.... moet ik weer op en neer gaan rijden. En dat ben ik nu al weer zooooo zat -O-