[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 22:06

@Ollie C maatje dus 21 inch voor.
@Naaltje, weet je het zeker, je hebt dus ....ronde wielen hahahaha

Citaat:
Ik wil morgen zwemmen met Daan heb ik me net bedacht, maar niemand wil mee
En alleen is toch een beetje lastig met zo'n kleintje.

Gewoon gaan Tallechie, ik moest ook altijd alleen want manlief gewoon naar het werk ,af en toe ging er wel een vriendin mee, maar als je gaat leer je daar ook wel andere mensen kennen. Het aan- en uitkleden is voor iedereen een ramp :+ vond het ook altijd heel gezellig en leuk en Han genoot er ook altijd enorm van (en kon daarna altijd heerlijk slapen, ook erg fijn :j ).

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 22:08

@Naaltje, wat reageer je weer lekker 'droog' := ;)

Ik heb net Valdisper Forte ingenomen en hopelijk ga ik vannacht eindelijk doen wat je hoort te doen in een bed nl. :Z :Z :z :z ... ik lig hele nachten wakker en ik ben zoooo :O maar :z ho maar :o

mirror666

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 22:09

O:)
misschien moet je dat zondag maar even controleren :')
ik ga nog aan mezelf twijfelen zo :oo

Ik heb in elk geval een verkeersmak paard :P
Afbeelding

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 22:10

@VHU , :j een C-maat maar sectie B :D

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 22:12

Ollie ik kan je de hand schudden, lig ook al nachten wakker en vannacht ook raar gedroomd.
Naaltje leuke foto

VHU dit is gewoon zo zwemmen, voor babyzwemmen sta ik op een wachtlijst. Ga denk ik ook wel alleen, maar met zijn drieën is toch leuker. Wil de zwemband ook meenemen, die had ik de vorige keer niet mee.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 22:20

OK begrijp het Tallechie. Had voor Han ook van die hele stevige vleugeltjes. Hij vond dat geweldig, een beetje hangen in dat water. Moet zeggen dat ik het zelf altijd ook knap vermoeiend vond maar ach, alles voor een vrolijk kind he. Jammer dat er een wachtlijst is voor babyzwemmen, bij ons hebben ze gewoon bepaalde tijden waar je bij aan kunt sluiten, soms waren er veel mensen, soms minder.

@Ollie moet je het niet ingewikkelder maken voor PrinsjeH hoor :+ zeg wat een ellende zeg dat je zo slecht kunt slapen... :(:)

@Naaltje is dat de route die we zondag gaan doen :=

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 22:24

hoezo, krijg je het er benauwd van? :=
http://i669.photobucket.com/albums/vv53 ... G_1890.jpg
http://i669.photobucket.com/albums/vv53 ... G_1895.jpg
http://i669.photobucket.com/albums/vv53 ... G_1911.jpg

:D
Ik kan daarvan genieten :') Straten van rechts, dus paard vlot op de rem en auto's voor laten gaan
wegversmallingen waardoor je moet wachten etc.
:') tractor met gierkar kwam van het viaduct gedenderd en zo voor z'n snuffert langs de rotonde af :')
En ik krijg complete hartkloppingen bij een viaduct, en dids bij een voliere met parkieten :j :')

Afbeelding
filmpje van het viaduct op
Ik moet consequenter zijn met voorwaartse hulpen. Maar ik was zo ontzettend gespannen zelf :') Dat ik dat uit in tegen m'n paard zemelen :+

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 22:30

ahh naaltje super foto's toch !!!

Ik heb ook ronde wielen. Maar van achter hele kleine geen idee wat voor maat.
Tass goed van je nieuwe stal
Tine dat is schrikken als ze zo dichtbij inbreken.
Ik heb welsh A B pony's haha

Les gehad met robijn. Sperriempje gaatje strakker gedaan. Nou ik had een turbo ren pony was niet te houden. Op het laatst sperriem weer losser en toen liep ie iets beter. Echt het zweet droop van zn hoofd en langs zn benen. Gekke pony.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 22:31

Nee hoor, wat is het toch een super poown die Diddle.
Snuitmans kan dat ook allemaal, Rizanta kon het ook. Alleen al het idee dat je poown/peerd het kan geeft al zoveel vertrouwen dat je het gewoon doet. Ik ben met Snuit / was met Rizanta ook nooit bang waar ik terecht zou komen, ze zouden me altijd helpen.
Ik hoop dat ik ook ooit zover kom met Bente.

Robijn in de turbo :))
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 24-08-11 22:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 22:32

@Naaltje, ik vind je super stoer hoor _/-\o_ +:)+

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 22:34

gave plaatjes naaltje!

Fifi kan zo dwars de weg over vliegen als ze iets gekleurds in de kant ziet, maar groot verkeer zoals vrachtwagen en trekkers geeft ze helemaal niks om, daar gaat ze net zo langs als dids!
stoere peerden!

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 22:38

@nouvel; Dids had vandaag ook bedacht dat hij eens van alle grote putdeksels ging schrikken
maar alléén als er dan even geen verkeer was ofzo..
Tot hij op zo'n gladde klinkerweg bijna onderuit schoof door zijn stomme actie en ik een keer goed tegen 'm vloekte... >;) Toen liep íe er heilig overheen te banjeren weer... *wurg* :')
@VHU; oh dan is het goed. Anders had ik een achteraf-rondje verzonnen :)

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 22:38

Bedankt iedereen :).

Ik ga morgen vroeg naar stal kijken hoe ze loopt. Anders smid bellen en DA.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 22:43

Hoop dat het meevalt Tass :(:)
@Naaltje ik hou zelf wel meer van rust ipv verkeer hoor, zit hier altijd al in het verkeer :+ maar leef je uit zou ik zeggen :=

@Nouvel lange teugelen lijkt me superleuk om te doen helaas hou ik dat fysiek niet vol -O- , vandaar ook dat mijn stalhouder&ster Bente longeren. Ik ben er niet handig in (longeren ook al niet) maar dat komt ook doordat ik gewoon slecht loop over oneffen terrein en me daardoor ook onzeker voel :o

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 23:33

Tjonge, zit ik even tv te kijken, bijna weer 3 pagina's bij te lezen.

@ Naaltje: wat ziet Dids er al slank uit :j Rembrand is ook zo'n koele in het verkeer. Alleen vrouwtje krijgt het spaans benauwd op landweggetjes met water en dan tractoren. Tractoren op gewone weg, met aan 2 kanten huizen doet ons niets. Putdeksel probeer ik altijd wel langs te sturen. Stel dat ze er niet goed op liggen...
@ Maisie heeft vliegles gehad. Eng.
@ Ollie en Tallechie: welkom bij de niet-slapen club. -O-
@ Tallechie: gewoon toch lekker gaan zwemmen. Ze vinden het zo ontzettend leuk. En dan ga je gewoon niet zo lang.

Wielen hier: Rembrand 25 inch; Amerigo 16 inch

@ Bettepet: super dat je nieuwe stal hebt gevonden. Is dat ook nog dichter bij huis of dat neit?
@ Ollie: ik doe met wassen van paardenspul altijd extra spoelprogramma, weet niet of je dat op je machine hebt.
@ VHU: volgens mij is hier in de buurt nog nooit ingebroken zolang wij hier wonen. Nu hebben wijzelf wel een hek rondom, met poort op electrische armen. Dus je kunt geen auto voor de deur rijden om snel in te laden. En we hebben 2 erg grote honden rondlopen (Leonberger en een kruising Boxer/Rottweiler), maar toch.... Vind het geen prettig idee. Ben toch vaak alleen thuis.
Ik ben echt een reglementenmiep. Heeft ook zo zijn voordelen te weten wat wel en niet mag/kan.

Verder weet ik niet meer, kan niet verder scrollen.

Moet hoognodig naar bed.
Morgen weer vol programma. Appelmoes koken is vandaag niet meer gelukt, dus dat komt er morgen nog bij.

En morgenavond sinds tijden (meer dan een jaar) weer naar verenigingsmenles. Ben erg benieuwd hoe het gaat. Natuurlijk hoe Thabor zich gedraagt, maar ook hoe het met instructie gaat. Was destijds gestopt omdat ik iedere les te horen kreeg, dat ik niet kon mennen. Maar goed, ik doe het voor Thabor, dus als dat weer gebeurt, moet ik maar oordoppen in doen ofzo. Heb geen oppas kunnen vinden, dus zoon moet maar mee. Gelukkig is het nog vakantie (slechte mama :o )

cyclo86

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 00:24

hele gave foto s gezien van naaltje en tallachie en hun perdjes <3
verder betepet een nieuwe stalling (super)
en tas mank paardje :( hopelijk van de bekaping idd hou het in de gaten en vrag volgende keer niet zo veel te corrigeren zeker als je pony (weet ik niet maar als) al volwassen is heeft het echt bijna geen zin meer om dat veel te corrigeren want dan doet het enkel meer schade dan goed helaas zijn niet alle beestjes perfect. Mijn paardje staat met zijn tentjes naar buiten :P ook altijd haha zal er nooit utit gaan hoe goed ik ook probeer hem elke keer recht te zetten e smid ook als die kom mjah scheef is scheef beste is te zorgen dat het niet schever wordt.
bij ollie pony met bultjes zou idd wel van de wasmiddel kunnen komen laten we het hopen dan heb je het iig niet meer in de toekomst he ;).

verder wet ik het niet meer ben moe en ga snel naar bed maar nog even een fototje want..... VHU vanmiddag al een mailtje gestuurd of een bepaald koetsje iets zou zin vor mijn pony... en dan gebeld naar adverteerder en vriendin en vriendje gerondseld om mee te rijden en tada ik heb nu een koetsje :+

Afbeelding

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 07:16

Cyclo een nieuw wagentje ! ziet er keurig uit !
Ollie kan niet slapen....balen zeg, had ik voorheen ook altijd last van, maar was een kwestie van te weinig rust overdag, klinkt stom,maar als je te weinig uitrust, blijft het onrustig in je hoofd, en blijf je overal over nadenken en piekeren als je naar bed gaat.
Genoeg rust nemen overdag, rustig kop thee drinken, en dat 10 x per dag ofzo,...en ik sliep weer veel beter, misschien heb je er iets aan ....

wielen maat van onze wagen ?? geen ideee,.....ze zijn groooooot, ik wou ze ook zo groot mogelijk, dat trekt lichter..

Bettepet zoekt en vind stalling, hey, da's lekker dichterbij mij !!
naaltje, didd's ziet er goed uit zeg,. en wat is hij braaf, net als onze melody, nergens van schrikken terwijl ik de schrik allang te pakken heb, en dan als je het het minst verwacht.....whaaaa baaaas, heel eng...een bultje zand in de berm ofzo iets... >;)
En naaltje, je wagen dezelfde kleur als didd's !! hihi super op elkaar afgestemd ! :j
Paardje van Tass kreupel... :(:)
Robijn die in turbo loopt....gek dier...

Vandaag ook vrij...geen oppas voor zoontje..dus tja..die laat je niet alleen en neem hem ook niet mee naar mijn werk.
Moet nog boodschappen doen en hoop een dezer dagen nog bij mijn pup's te kunnen gaan kijken.. :):)

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 07:34

Goedemorgen,

Na een pilletje heb ik vannacht goed geslapen... hopelijk ben ik iets meer mens vandaag ;)

@Cyclo, gefeliciteerd met je nieuwe wagen.. ik zoek ook nog een tweewieler voor mijn shet van 1.00m, dus mocht iemand nog wat weten ;)
@Tine, dat is inderdaad schrikken als er zo dichtbij wordt ingebroken :oo en vwb de les... heeft de instructeur nog nooit van positief stimuleren gehoord :=
@Biancoo, geniet van je vrije dag en bedankt voor je tips ;)

Ik heb de indruk dat de bultjes bij Brutus iets minder zijn op het moment... nu alles maar laten luchten en geen dekentje op....

Ik ga nu werken...want anders kom ik te laat :wave:

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 07:55

@tine; dids loopt ook zonder ijzers, vandaar dat hij van mij best óver een putdeksel kan.
hopelijk gaat de verenigingsles gewoon goed en is de instructie wat ingedimd >;)

@biancacoo; jaja :D da's ons setje. De wagen heeft donkerbruine accenten, omdat dids een donkerbruin tuig heeft :D

@VHU; ik ga m'n best doen een wat rustigere rit te zoeken. Wil alleen niet met mijn wagen echt het bos ín aangezien het allemaal zo nat is (geweest) op ruig terrein stap ik liever, en dat gaat nog niet ivm prikbeesten.
maar ik heb al iets leuks in m'n hoofd!! :D

Ik ga zo even als een wervelwind tekeer hier. Was sorteren en zoveel mogelijk wegwassen, afwassen, opruimen, badkamer doen.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 07:59

Hopelijk valt het mee Tass.

Ik moet daarom ook zo lachen om Alwyn. Donkere plekken op het asfalt zijn eng, dus hij sprong gisteren naar links, sprong hij in een plas, daardoor schrok hij en hij sprong weer naar rechts :-) Ik zit er constant met een big smile op.

Hier een ontzettende rotnacht gehad. Heb van 2 tot 4 geslapen, Daan wil normaal gesproken zijn speen niet in, maar nu dus wel. Ik wijd het aan de tandjes, maar ben nu kapot. nog maar even zien als ik wel ga zwemmen of niet

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 08:00

oh ja..iemand hier die het spel landleven van hyves speelt ??
Ik heb dringend buurtjes nodig !!! :Y)

Tallechie, da's dan heel anders als bij Vaele !! lekker gevoel toch als je zo op buitenrit kunt met Alwyn !

Naaltje, ik vind het een superset ! :j

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 08:02

Heel wat anders dan met veale, alhoewel veale ook steeds beter gaat hoor.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 08:08

@ naald, heel leuk filmpje zeg, hij ziet er goed uit :))

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 08:26

Goedemorgen.

Super dat je zo kunt genieten met Alwyn!!
Cyclo gefeliciteerd met je nieuwe wagen.
Ollie hier zijn haast geen dazen meer, dus misschien heeft Brutus zijn deken zo niet meer nodig?
Bianca: verplicht een vrije dag.

Nou, ik ga ontbijten en zoon op pony laten rijden.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 08:38