Ben ik ook weer
Sluit me aan bij alle samenvattingen....heb me net door vier pagina's gelezen
Wat leuk om te zien dat zwarte spook (hoe heet hij eigenlijk?) nog steeds bij zijn maatje staat (het vosje).
Naaltje heeft CenterParcs overleeft & Eefielover sluit zich weer aan (altijd goed
).
Rembrand lastig in te schatten allemaal en Veale beetje in de lappenmand maar ook twijfels over behandeling (rust / lichte beweging denk ik dan kan nooit verkeerd zijn toch, maar zou zelf wel foto's laten nemen, maar goed dat is aan iedereen om te beslissen, een paard dat een paar jaar geleden is gekeurd wil niet zeggen dat het nu nog goed is).
Tallechie zo gezellig zo'n mooie kinderkamer
wat een heerlijk gezicht. En wat heb je een mooie buik! Fijn hoor.
Citaat:
VHU, veel plezier met je menles! gaat vast goed komen he? enneuuhhh het is valentijns dag vandaag... verras je man en vertel hem dan later dat hij morgen met je golfje naar zijn werk mag (maar je golfje was toch kapot?)
Menles ging weer helemaal super
Wat leer ik toch veel en wat geniet ik ervan
Peter had haar donderdag gemend en dat merk ik dan wel hoor....zo ze liep me toch fijn. Bak was natuurlijk best zwaar dus ze moest flink aan het werk. Ik ben zelf af en toe zo'n stuntel...met goede bochten doen, mooie voltes, netjes afwenden pffff nog knap ingewikkeld
Golfje doet het weer hoor, gelukkig, voor zolang het duurt
Kon manlief niet verrassen moest hele middag en avond werken en ben nu net half uurtje thuis
Morgen ga ik wel gewoon lekker rijden
En... ik ga nu...mijn aanmelding met Rizanta versturen voor mendurance Kootwijkerbroek 26 maart