Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ben erg benieuwd hoe die straks in het werk is
op het land is ze een lekkere lompe knuffel b485 schreef:Egopost: men koets is geleverd bij de koetsendealer. Volgende week ga ik ze afhalen !!! Wil ze liefst vandaag al gaan halen
Hij heeft totaal niks met paarden, behalve dan de PK's (en 1 pk is volgens hem veel te weinig... maar ik mag dan weer niet 100 paardjes houden...
) en toch gaat hij mee op rit en zegt hij zelfs dat hij er best zin in heeft en dat het hem heel gezellig lijkt. Heb wel meteen even de voorzitter gesproken, dat ik dus geen geschikte groom bij me heb, en of ik als de nood aan de man is, zijn groom ff mocht lenen 

Misschien werkt dat bij jou ook. 
Ben uitgemaakt door dierenmishandelaar omdat paard ging grazen terwijl we aan het fietsen waren en ik hem daarom een tik heb gegeven met mijn voet. Niet dat hij er onder de indruk van was, hij ging gewoon rustig verder eten alsof ik hem niet eens had aangeraakt. Het was eerst "dierenmishandeling is verboden!!" en toen hoorde ik nog "ze schopte hem!!!" toen ben ik maar door gefietst

een km of 3 heen en 3 terug 

Hij zat helemaal onder het stof en was echt grijs van het stof.

gosh wat naar dat het niet gelukt is om bij VHU mee te liften
.. leuk hoor!
lag om half 10 op bed, voel me brák.. 
ik wil met dids ook weer 'ns gaan wandelen
zo leuk he, lekker samen op pad 
Mooi span!

(filmpje is nog handiger, foto's zijn vaak slechte momentopnames)