Hier ook dag vol met tegenslag, maar ooit komt er weer zon, toch?
Maar even geen aquatraining vanavond
Biancacoo
Geplaatst: 25-04-16 18:33
Zware dag voor je Ava !! moest met zoon naar zwembad,.....dikke hagelstenen,..hahaha..Gelukkig meeste in de auto ! Lees wel over narcolepsie....ik ken het wel bij honden,....niet bij paarden...
VanHuisUit
Geplaatst: 25-04-16 18:35
Bij ons heeft ze het nooit gehad, het schijnt zo erg te zijn dat ze zomaar omvalt. Gedoe hierover loopt al weken. Ik heb aangegeven dat ze terug kan worden gebracht maar dan met da verklaring en dan laat ik haar zelf inslapen want wat moet ik dan verder. Ik weet het niet meer.
Wat heftig, Vhu, bah zeg. Ik heb er wel eens filmpjes van gezien. Ik vind het een goede aanpak, Vhu, wel vreselijk natuurlijk als je de beslissing moet nemen. Heel veel sterkte xx
tine10
Geplaatst: 25-04-16 19:34
VHU: wat een raar nieuws. Vooral omdat ze het bij jou niet had. Ik denk ook aan wat Lanouska zegt. Als ze niet genoeg liggend kan rusten, kunnen ze ook omvallen. Wat het ook is, het is erg vervelend. Ava ook een zware dag. Baudy heeft er weer mooie vent bij. Janouk, hoe gaat het nu met Janouk? Ik hoop toch zo op wat positief nieuws
Hier compleet gesloopt. Eerst een heel vermoeiende dag in groep 4,5,6 bij Jenaplan school en daarna nog even op en neer naar Bierum. Dus zo even kopje thee op de bank en dan hopelijk snel slapen, want de wekker gaat weer vroeg. Morgen groep 1/2 bij heel leuke school.
Vandaag is dan ons land echt overgedragen. Blij dat het zo snel is gegaan, maar verdrietig voor de paarden. Aan de andere kant, nu ik zoveel werk, zou ik helemaal geen tijd hebben om ze steeds helemaal achterin te hebben staan, zou ik nog een half uur eerder op moeten staan. En ze hebben waarschijnlijk nog steeds meer land dan de meeste paarden.
Fijne avond verder
VanHuisUit
Geplaatst: 25-04-16 19:59
Wat jammer dat je niet naar de aqua training kon Ava Dubbel gevoel Tine...
Ik probeer er zo nuchter mogelijk mee om te gaan maar denk wel had ik haar nu zelf direct maar laten inslapen alleen mijn da vond haar veel te goed, en Steffi vd Laarse dus ook. Enige probleem wat ze bij mij had was dat ze hysterisch werd op stal en dus die verlatingsangst. Ik heb dus ook het vermoeden dat ze niet aan haar rust toe komt wat wel weer erg typisch is want ik kreeg juist allerlei berichtjes en foto's dat het zo góed ging. Dus.
Biancacoo
Geplaatst: 25-04-16 20:20
Vhu,....als ze echt zo slecht is,...zou ik haar niet willen vervoeren,...dan is daar inslapen misschien beter....Onder jou toezicht...maar dan moet het wel echt zo slecht met haar zijn... Vind t wel vreemd dat het nu zo slecht gaat.....Heeft ze een droge weide, een schuilplek om te slapen ? Warm genoeg ? Arabjes en dit gure weer......slechte combi....nou ja, je hebt zelf genoeg verstand van paarden om dat goed in te schatten....
happytime
Geplaatst: 25-04-16 20:49
arme ber...alleen dacht ik dat Ber daarheen ging als gezelschapspony? dan is het toch niet erg dat ze narcolepsie heeft?
VanHuisUit
Geplaatst: 25-04-16 21:29
Mijn idee HT... daar zeg je wat Biancacoo... Het is een weiland met grote paddock inloopkast en 24/7 ruwvoer. Ideaal zou je zeggen.
tine10
Geplaatst: 26-04-16 06:09
Ava van harte gefeliciteerd!! Hier heel dikke sneeuwvlokken en erg
Avaluna, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, je kado is onderweg !!
hier ligt 4 cm sneeuw op de buiten tafel, een schitterend gezicht,....zo jammer dat ik niet met de honden en kar op pad kan gaan.......geen vervoer,..en nog niet sterk genoeg...maar straks genieten op t speelveld met de honden...