Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
NdV74 schreef:Als je 20 starts heb, heb je een druk bezochte mendurance hoor. Gemiddelde ligt op 15 deelnemers op het moment.
Ik weet maar al te goed hoeveel werk het is maar als iedereen er zo over denkt (niet persoonlijk bedoeld hoor), komt er nooit geen verandering in. Als er meer aanbod komt (en men dus niet meer half NL door moet rijden om te kunnen starten), komen er hopelijk ook meer deelnemers.
BibiSmurf schreef:Nicole ik schrok ook behoorlijk van 12 starts bij jouw komend weekend. Weet je waar dit door komt?
Ik hoop toch dit jaar wel rond de 22/23 starts te zitten net als vorig jaar. Maar vrees dat dit lastig gaat worden!
Barney1978 schreef:Daarnaast denk ik ook dat de bond wat meer zou kunnen doen om het te promoten. Waarom bijvoorbeeld op de Paard en Leven dag wel een clinic voor Endurance rijders en geen clinic voor Mendurance rijders? Dan komt het voor groter publiek en kan men er eens aan ruiken. Ze hebben daar een bos waar een korte route uitgezet kan worden, dierenarts erbij om te keuren en zo kan men kennis maken.