Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
janouk schreef:Even beeld schetsen:
gisterenavond in de les : Haflinger voor de koets. Ondanks de lome warme dag in de bak en in de wei was Janouk mega fit en wakker. Ze vertrekt in een super middendraf, verzamelt gemakkelijk om vervolgens weer te vertrekken. Van halthouden naar galop in 3 passen en weer terug ook gemakkelijk.
Normaal is Janouk liever lui dan moe. Op het protocol staat geregeld: paard toont erg moe.haha Voor ons was de M dressuur het hoogst haalbaar. Ze sprokkelt de winstpuntjes bijelkaar in de Z, maar impuls blijft een moeilijk punt. Tot nu.........
Instructeur blijft roepen: wow, wat is er gebeurd? Andere Haflinger? Op stal gestaan de laatste week? Wat is er??
O zegt Paul; ik ben 2 weken terug bij Olga op de koffie geweest. Instructeur: wie is Olga en wat heb je dan met Janouk gedaan??
![]()
![]()
Is dat een heks of tovenaar? haha
Nee ze heeft Redcell afgeraden en sinds die tijd heeft Janouk het impuls licht gezien. De instructeur wilde savonds meteen de ingredienten hebben en begrijpen wat Olga heeft gedaan. hahaha Wie weet moet je binnenkort bij de Koningin op stal komen om uit te leggen wat je met janouk heb gedaan, Olga
Nu kijken of de jury het volgende week ook kan belonen.
Maisie schreef:leuk dat janouk zo goed gaat. Robijn had deze week in de les ook een beetje te veel impuls. Was niet fijn rijden. Hopelijk gedraagt hij zich morgen al is een beetje impuls niet zo erg natuurlijk.
Ga straks denk ik nog een klein rondje met ferro of longeren. Dan kar wassen en eind van de middag pony's wassen. Kan ik eindelijk de manen ook eens doen. Dan zijn ze lekker fris voor morgen.
Frensie veel plezier.
Tine fijn dat feestje leuk was wat wil je met zulk weer !!
VanHuisUit schreef:Heb gespijbeld van bezoek waar ik heen moest erg he, maar ben gewoon toch geen gezellig gezelschap heb maar een ding in mijn hoofd![]()
Mooie waardes FrensieIk heb dus geen idee hoe die van mij is in de p/a of als er van alles langsstuiterd. Ik vermoed dat het erg meevalt, in het bos komen we ook regelmatig van alles tegen en daar reageert ze ook niet echt op..... 3 liter water gebruikt, nou da's niet veul, ik heb trouwens 35 zie ik, geen 40. Ik heb allerlei flessen verzameld (10x1.5 liter) en ook nog een tankje (10 l, kan dan mooi in de emmer voor na afloop) plus een soort campingdouche (10 l), super handig ding, kun je aan de trailer hangen als je onderweg bent, dan wordt het lekker lauw. En dan na afloop kun je het paard er lekker onder wassen / afspoelen. Maar ja jij bent natuurlijk zo thuis, dat arme ding van mij moet na haar rit ook weer 2 uur op de trailer terug naar huis... ook nog berg dekens bij me, het lijkt wel weer alsof we weken op vakantie gaan
![]()
Akshay bijna geplet door poown, Kiss moet studeren (lijkt me lastig als je morgen ook nog wedstrijd hebt, succes trouwens, mooi dat je weer vdh start), mooie taart ik heb wat gespot op facebook
, en bij Ollie is het niet pluis
niet fijn
, WB mag niet teveel quoten
![]()
Bicci durft het niet eens meer