Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lacuna schreef:Volgens mij had Millanka die geadopteerd, ben ook wel heel benieuwd hoe het daarmee gaat?
Leuk om weer wat van SL te horen! Ik hoor inderdaad ook dat ijslanders (en trouwens andere gangenpaarden ook) erg fijn zijn voor je rug. Heb er zelf geen ervaring mee, ik merk bij mij dat ik wel aardig zonder al te veel pijn op een paard kan zitten als het zn rug loslaat, en dan eigenlijk het liefst nog in een actieve maar zeer langzame draf.
Mijn lieve schattige jongste Pluizenbol is zn P kwijt...
Das n partij ellende zeg! Gister Sun en Storm gewassen met sebacil (eigenaresse zou Zoë smiddags zelf doen), alle dekjes, dekens, borstels, halsters, touwen, en natuurlijk mn eigen paardenkleding, ALLES gewassen met dettol (mn wasmachine staat nog steeds overuren te draaien)
*zucht*
Heb mn potje weerstandverhogers al klaar staan. Nu nog een stalspray maken van mn oliën om die ook schoon te krijgen en ik denk dat ik Storm ook maar in de anti-luis-olie-spray ga zetten.
En dan natuurlijk maar hopen dat het komende week woensdag of donderdag in elk geval mooi weer is, want dan mag ik ze fijn nog een keer wassen met sebacil...
Groetjes, lacuna