Citaat:@VHU, wanneer MOET je op vakantie ?

Kan ook niet gaan natuurlijk.... alleen manlief MOET voor zijn werk deze zomer heel veel weg. Dus de enige tijd dat wij fatsoenlijk zo'n dag of 10 /14 achter elkaar wegkunnen zijn vanaf morgen t/m volgende week zondag. Daarna moet hij alweer naar het buitenland. Dus ik heb wel een beetje zo'n moeten gevoel. Daarbij heeft manlief, omdat hij zo weinig aan zijn hobby kan doen deze zomer (modelvliegen), zich ingeschreven voor een wedstrijd in Zweden die a.s. vrijdag begint. Dus tja, puur afstand technisch gezien moeten we morgen toch echt op pad gaan.
We gaan altijd kamperen, enorme zooi.
Wat heerlijk dat je iemand in je huis krijgt.
Ik heb enorm zitten stressen

Heb alleen mijn administratie van mijn werk nog niet op orde, maar goed dat komt dan maar na de vakantie.
En ben zo vrij geweest om de oppas van Han ook in de vakantie als we weer terug zijn gewoon elke maandagochtend te vragen. Kan ik tenminste lekker gaan mennen. Erg he, voel me dan zo'n slechte moeder. Anders moet Han steeds mee naar de pony's / paarden en kan ik niet lekker relaxed lessen. Kan natuurlijk ook de hele zomervakantie gewoon niets met de paarden gaan doen, maar dan word ik

Wrrrraaargh... ik word gewoon gek van het geregel als er druk op staat dat we perse dan wegmoeten. Oppas paarden, hond, katten, huis, post, iets zodat ik als Bart (man) er niet is zelf nog iets kan ondernemen, nog leuke dingen doen met kindlief, boodschappen doen, kampeerspullen klaarzetten, kleren in de was, uit de was.
Maar goed.... we gaan in ieder geval nog op vakantie. Hele volksstammen kunnen niet op vakantie dus mag niet klagen