[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

avaluna

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 16:44

Hihihi, Piet heeft een eigen harem. Super dat hij het zo goed doet.
Tine heeft de dag weer goed benut!

Idd ook een hekel aan naar de winkel. Eerste paar keer naar maanden waren wel weer ff leuk. Nu gewoon ff snel inladen en wegwezen, samen met de hulp.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 16:55

Gaat snel weer over hè Ava wat :+
@Keet ik hoop het :-) maar als ze met zo'n rammelende sleep achter zich aan nog normaal blijven zit het meestal wel goed ... hoop ik }:0

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 05:36

:wave: goeiemorgen....
Niets te melden,...Fijne dag allemaal...
*\o/* of :+: of :(:) en zeker :brr:

:evaw: :evaw:

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 06:06

Het hagelt hier. Met recht April buien. Nu met meneer Anton op pad. Het belooft zo 2 uur droog te worden
Daarna bloemencorso
Fijne dag

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 07:01

Arme Piet voor 2e nacht buiten zonder stalletje en dan zulk weer :brr:
Zou vandaag tweewieler ophalen maar het is me in mijn rug geschoten gisteren heel stom toen ik de auto uitstapte, ik deed niets raars :?

Bloemencorso hoop toch echt dat het weer wat beter wordt.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 12:22

Hier schijnt de zon; hoop bij jullie ook, Janouk!
Hier kwam sneeuw voorbij.

Sterkte met je rug, Vhu.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 12:55

Hier afwisselend regen en zon.

Ben een mooie,...Hoop ik,....tekening aan t maken van n paard...,..is kadotjuhhhh.... :j

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 13:11

Wordt vast mooi, Biancao! Niet zo bescheiden x

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 13:37

Wordt vast weer heel mooi.
Hier zon, hagel, zon, wind, sneeuw. Koud. Blij dat we vandaag niet op wedstrijd hoeven :+

Vanmorgen heel erg koud en nat op de bok. Gelukkig reden we thuis in de bak, maar even niet naar het bos gegaan, dus konden stoppen toen het te gek werd.

Sinds gisteren de paarden weer heel klein stukje gras bij gegeven. Nou, dat was heel snel kaal gegeten haha.

Straks nog iets met Sam doen, hopelijk knapt het weer nog wat op.
En weer bezig met breien. Nieuw patroon, netmotief, nog nooit eerder gedaan, dus ga nog niet zo snel.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 13:55

janouk veel plezier bij de corso, wij hebben hem gisteren rijdend gezien erg mooi en rook heerlijk die bloemen.
ach pietje buiten in de kou...gelukkig heeft hij een zijn eigen warme jas aan
biancacoo aan het tekenen,word vast weer prachtig
tine al druk geweest en nu aan het breien....
hier een rustige zondag straks naar junglebook met familie,heerlijk met zo'n 3d bril op :n

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 16:38

jungle book is vast leuk HT, veel plezier...die bril..ach..net doen of je die niet op hebt....
Piet in de kou...brrrrr.
Tine druk geweest.

Jeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 18:24

Leuk Jungle Book! Lijkt me een leuke film, veel plezier!!

Weer is hier ook wisselend al hebben we nog niet superveel regen gehad. Hoeft ook niet van mij..

Biancacoo, aan het tekenen. Doe je dat vaker??

VHU, autsj, pijnlijk!! Maar even rustig aan doen. Ik had gisteren hetzelfde maar dan bij mijn borstbeen. Ik was wel bezig geweest, maar pas daarna deed het me ineens zeer.

Hopelijk is de bloemencorso toch nog leuk geweest?

Avaluna, sterkte!!

Ik ben nog lekker aan het mennen met Emas. We gaan nu steeds naar buiten, gras is te hoog, dus helaas. Vindt Emas helemaal niet erg!! Af en toe wel een druktemakertje, maar niets wat gevaarlijk is. Wel is ze wat scheef, dus we zullen ook weer aan de dressuur moeten!! ~~}>

Tea is 3 mei uitgerekend. Dacht even dat we op weg waren, maar uiervulling zat aan één kant en dat is zucht.. Had wel eerder zucht gezien aan de buik en voor de uier, nog nooit ín het uier, dus voor de zekerheid even met de DA gebeld. Die heeft me gerustgesteld gelukkig! Moet het wel in de gaten houden, maar zolang het niet pijnlijk of warm wordt en ze goed eet en geen koorts heeft hoef ik me geen zorgen te maken.

Heb ze gisteren een klein hoekje gras bij gegeven. Was in het land ernaast de rantsoenpaaltjes aan het neerzetten, maar ze hadden me al in de gaten. Bij het hek staan te brommen en rennen. En toen ik het hek opende vloog Emas erin met een wilde sprong!! Helemaal blij!!!
Vorig jaar heb ik de rantsoenpaaltjes gebruikt voor een evenement, zijn nu dus goudkleurig en er zitten vlaggetjes aan. Dat vindt Emas natuurlijk wel spannend, maar het is een mooie manier om eraan te wennen, onder het genot van wat vers gras. Was zo nu en dan natuurlijk nog wel een reden om compleet uit haar plaat de bak weer in te rennen, hihi..
Laatst bijgewerkt door Jeskim op 24-04-16 18:38, in het totaal 1 keer bewerkt

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 18:35

Wat lekker voor de paardjes Jeskim :Y)
Jungle book is wel heel leuk. Wij zijn gisteren met vrienden naar filmhuis geweest heel mooie docu over jongeren in Afghanistan.
Denk dat rug kwam van de stoelen in de bioscoop zat heel beroerd. Hele dag bewust bewogen zeg maar en het zakt gelukkig alweer. Maar ik moet dan echt goed gas terug nemen anders gaat het helemaal fout.

Piet stond er vrolijk bij, lekker tussen zijn nieuwe vriendjes hij is dan wel zo slim om ertussen te gaan staan. Wilde hem eigenlijk binnen halen maar omdat hij er zo goed bijstond alleen even flinke bak pulp gegeven, krijgt hij het ook niet koud met goed gevuld buikje.

Het weer viel hier al met al niets tegen eigenlijk. Hoop ook voor de corso gangers.
En nu finale Feyenoord kijken ik hoop zo dat ze winnen :)F

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 19:00

Keet staat lekker van 9 tot 21 op het land inmiddels met haar vrienden. Overdag land zonder schuilstal. De rest op een 50 x 100 paddock met schuilstal :) heerlijk plekje.

Vandaag even naar haar gezwaaid en koffie gedronken met familie :) drukke week :)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 19:43

Oh, ik vergeet alles...
Jungle lijkt me ook mooi!
Hihihi; moet lachen im de paaltjesactie; klinkt bekend! Mooi goud met vlaggetjes. Klinkt idd als een mooi plekje, Keet. Hier ook Brrrrr, Tine. Zo ook nog beetje geshopt in de stad, helaas nu alweer zo slecht (weet ff niet of ik dat geschreven had). Ben benieuwd hoe het corso was en wat vreselijk spannend met Tea!

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 21:27

junglebook is echt een aanrader, zo gaaf gemaakt alsof je zelf mee loopt in de jungle,snap wel waarom het voor boven de 12 jaar is.....(moeder en schoonzus schrokken zich steeds te barsten) _O- nee film is zo echt gemaakt en kan voor kleine kinderen nachtmerries veroorzaken(of voor moeders en schoonzussen _O- )

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 05:55

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 06:54

Schitterend dat bloemencorso, ik hoop dat het weer meeviel !! Wat zal dat heerlijk geroken hebben.
paaltjes actie,...met vlaggetjes..spannend !
Emas last van zucht....lastig, hoop dat t veulen snel en gezond geboren word, spannend hoor !
Baudyh......? .... durf bijna niet te vragen of jullie veulen er al is....
Jeskim, ja ik teken en schilder en airbrush vaak, paarden, wolven, elanden,...honden,...van alles eigenlijk.
Piet staat slim tussen de dames ! En Feijenoord idd gewonnen...
Ava vergeet van alles,...geeft niks,...1 ding vergeet je niet denk ik... :D ;)

Zoon heeft vakantie,....gezellig !! :j

Fijne dag allemaal !

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 07:45

Na 6 nachten van een paar uur slaap en vannacht 1 uur slaap is hij geboren. Vannacht om 02:10 uur. Bruin hengstveulen. Lange stelten. Moet nog ff in proportie vouwen. Druip achtige kol, links voor en rechts achter wit.
Drinkt alles werkt. Merrie is alleen zo druk met het veulen dat ze vergeet de nageboorte er uit te werken. Dus toch maar ff de DA gebeld. Die komt zo.

Daarna ga ik 6 kwartier in het uur slapen, bijkomen en jullie weer volgen.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 07:54

Gefeliciteerd Baudyh !!!! Wat fijn dat hij gezond geboren is, nu nog ff die nageboorte !!

Jeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 07:56

Gefeliciteerd Baudyh!! Het kan je vreselijk opbreken zo'n drachtige merrie, maar als het er dan maar is gezond en wel. Nog even aan de Oxytocine dus, jammer..

Biancacoo, ben wel benieuwd naar de tekeningen..
Tea heeft trouwens last van zucht en is drachtig. Emas zucht ook wel eens, maar dat is omdat ze aan het werk moet!

Janouk, jij houdt ook van de geur van hyacinten? Veel mensen verklaren me voor gek dat ik het een lekkere geur vind.

Ht, zelf geen nachtmerries gehad?

Pietje lekker tussen de rest, fijn!!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 09:13

Baudyh
Super fijn dat er een mooi mannetje geboren is. Nu hopen dat de nageboorte snel af komt, dan kan het genieten beginnen.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 09:16

Ohhh :+ de beide dames door de war gehaald...sorry jeskim..
Op fb komt wel eens e.e.a. voorbij van mn teken en schilder werkjes.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 09:18

Wat mooi zo'n bloemencorso!
Gefeliciteerd Baudy! Hopelijk gaat het snel beter met de merrie en kun je wat uurtjes slaap gaan inhalen.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 09:20