Leuk Jungle Book! Lijkt me een leuke film, veel plezier!!
Weer is hier ook wisselend al hebben we nog niet superveel regen gehad. Hoeft ook niet van mij..
Biancacoo, aan het tekenen. Doe je dat vaker??
VHU, autsj, pijnlijk!! Maar even rustig aan doen. Ik had gisteren hetzelfde maar dan bij mijn borstbeen. Ik was wel bezig geweest, maar pas daarna deed het me ineens zeer.
Hopelijk is de bloemencorso toch nog leuk geweest?
Avaluna, sterkte!!
Ik ben nog lekker aan het mennen met Emas. We gaan nu steeds naar buiten, gras is te hoog, dus helaas. Vindt Emas helemaal niet erg!! Af en toe wel een druktemakertje, maar niets wat gevaarlijk is. Wel is ze wat scheef, dus we zullen ook weer aan de dressuur moeten!!
Tea is 3 mei uitgerekend. Dacht even dat we op weg waren, maar uiervulling zat aan één kant en dat is zucht.. Had wel eerder zucht gezien aan de buik en voor de uier, nog nooit ín het uier, dus voor de zekerheid even met de DA gebeld. Die heeft me gerustgesteld gelukkig! Moet het wel in de gaten houden, maar zolang het niet pijnlijk of warm wordt en ze goed eet en geen koorts heeft hoef ik me geen zorgen te maken.
Heb ze gisteren een klein hoekje gras bij gegeven. Was in het land ernaast de rantsoenpaaltjes aan het neerzetten, maar ze hadden me al in de gaten. Bij het hek staan te brommen en rennen. En toen ik het hek opende vloog Emas erin met een wilde sprong!! Helemaal blij!!!
Vorig jaar heb ik de rantsoenpaaltjes gebruikt voor een evenement, zijn nu dus goudkleurig en er zitten vlaggetjes aan. Dat vindt Emas natuurlijk wel spannend, maar het is een mooie manier om eraan te wennen, onder het genot van wat vers gras. Was zo nu en dan natuurlijk nog wel een reden om compleet uit haar plaat de bak weer in te rennen, hihi..
Laatst bijgewerkt door Jeskim op 24-04-16 18:38, in het totaal 1 keer bewerkt