@Ollie: ga je ook eerste week??? Gezellie

@Maisie: ik had me nog af zitten vragen of je meedeed, maar zag al geen bekende pony's lopen

@Nouvel: lekker vooruitzicht bijna Kerstvakantie en heerlijk dat je met Fiefje weer zo lekker aan het werk kunt!
@HT: haha, een bokkende Sun aan de lijn, spektakel

@Jenkins: mooie kaart, jij ook alvast fijne Kerst gewenst!
@Frensie: nou ja, niet 'gereden' dan, maar wel erop gezeten, dat is toch al superfijn
Wanneer heb je weer controle?@Dingetje: hoe gaat het rijden met de Fries nu? al meer stuur erop en ben je toen nog van bitje geruild?
@Bic: ook thnx voor Kerstwens en voor jullie saampies ook fijne Kerst gewenst tuurlijk

@Baudy: haha, de hippo's klinkt grappig en jammer niet naar instructieweek maar zo met team weg en lekker erop crossen is ook wel heerlijk!
@Lottex: gaat de pony weer aan het werk zetten, idd wat Lanous zegt lijkt me
@Lanous: geeft goed advies

@Biancacoo: ook al mooi kaartje, voor jullie ook fijne dagen!
@Ava:
niet fit begonnen vandaag dus, hopelijk nu wel al beetje fitter? Niet ziek worden voor de gezellige dagen hoor! En die meeting klinkt me superleuk@Aks: hoe ging de zoektocht vanmiddag?
@Tine: ook geweldige foto met wens, leuk plaatje! Ook alvast fijne dagen natuurlijk
@BI: ook crea geweest, en natuurlijk ook fijne Kerst gewenst!
Heel wat samen te vatten op pagina 100
die roepen altijd ''vrouwen, moet gebruiksaanwijzing bij'' maarja.. al eens een vent een gebruiksaanwijzing zien lezen? 
maar de stang ligt klaar......komt ook wel goed uit, want we gaan volgende week er is een tuig op gooien en kijken of we een bandje kunnen slepen
we hadden hem 1.5 week terug verhuisd naar zorg/aanleunwoning, zodat hij wat in de gaten werd gehouden en dus goed werd verzorgd maar helaas heeft hij daar maar heel kort van kunnen genieten. Ben wel verdrietig want zal hem missen, maar ben blij voor hem dat hij niet zodanig is afgetakeld dat hij helemaal hulpbehoevend is geworden, want dat was niets voor hem....