[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

WiskyBokjes

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 16:50

Dankjewel iedereen! Lees later bij want ga mijn verjaardag vieren en van de zon genieten! :D
Tot later!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 17:03

Wb..gefeliciteerd !!!!! *\o/*
verder ga ik nu eerst bijlezen..
Tine gefeliciteerd met zoontje.. *\o/*
Iemand ook nog een man die jarig was ?? gefeliciteerd !! *\o/*
Wiske die even een beetje....puppypuber gedrag laat zien...sterkte. :=
Gem...succes en wel fijn dat je goed hebt kunnen oefenen !! super.

zoontje heeft lekker gespeeld vanmiddag..ik heb met de "nieuwe" moeder wat gedronken, was wel gezellig.
Straks eten...zal wel patat worden ofzo..
Heb nu al weer 4 hondjes in de opvang zitten, wel erg leuke, corgi's en cocker spaniels...erg leuk !!
verder onze husky's die dus echt..... :Z zijn met dit weer..hahaha.
heb klopkabouters in mijn hoofd..
ben trots op mijn zoontje..hij heeft vanmorgen meegedaan met voorstelling op school..en hij heeft zelfs de hoofdrol gespeeld met microfoon en tekst en alles...zooooo knap :):) +:)+

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 17:50

Onze Mies is ook redelijk uitgeteld, die heeft ook zo'n enorme vacht pufpuf...

Ahhhhh ik krijg nu de kriebels hoor. Net kaart goed bestudeerd en groom instructies gegeven voor hoe wat met groompunten etc...
http://www.paasendurance.nl/wp-content/ ... aart26.pdf
dat is onze route.

Ik hoop echt dat het iets kouder is zondag :=

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 18:10

leuk hoor vhu...veel succes alvast toegewenst, en vooral veel genieten en veel plezier !!

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 19:17

lekker hoor VHU! :D
Het zou ietsje kouder worden toch?

Hier net terug. thuisgekomen en gauw naar de kapper en AH geweest. Nu pizzatje in de oven en vanavond lekker bankhangen :)

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 20:03

WB: gefeliciteerd en alle andere waar er iemand jarig is *\o/*
Ask: naar de kapper geweest,ik ook ....om te werken :=
uurtje eerder gestopt met werk en trailerlampjes,kapjes,binnenverlichting geshopt...zooo die waren echt aan vervanging toe O:)
wilde de trailer aankoppelen,kopwieltje vast geroest...met een baksteen het zooitje losgeslagen (wel ff heerlijk zo uitleven _-:( ) maar vergeten dat afkopelen zonder kopwiel erggg moeilijk is...ik heb nu spierballen +:)+

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 20:10

@ VHU ik rijd morgen dezelfde route! Heb er ook zin in, beetje jammer dat ik niet met de endurance mee kan doen, maar dit is ook wel tof. Mag gelukkig vrij in het begin starten, hoef ik weinig anderen in te halen.
Heel veel succes zondag!! En ik hoop ook voor je dat het dan wat minder warm is.

@ HT; jij bent dus kapster! :D Grappig, wist ik niet

@ Aks lekker bij de kapper geweest, nog bijzondere coupe of alleen punten?

@ Biancacoo wat super van je zoontje! Dat hij dat allemaal durfde en deed! Super! Kan me goed voorstellen dat je er trots op bent!

Mijn dienst is goed druk begonnen. Om vijf uur overnemen en meteen belletjes, was pas half 7 thuis en toen ging het ook gewoon verder. Nu voorlopig de boel afgehandeld.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 20:14

Hihi, ben ruim 5 cm kwijt.... := dan was het tenminste zeker dat het weer goed gezond was. Verder niet heel bijzonder :)
Zou liefst permanentje laten zetten, maarja dat pakt niet bij mij ^)

Zoontje van biancacoo kéistoer geweest :D

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 21:46

pruikje met krullen nemen....zit altijd je haar goed :j

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 22:26

Ik heb vroeger ook 2 keer een permanentje laten zetten, beide keren ook niet gepakt.

Heb nu kort haar waar ik niks aan hoef te doen, geen gelletje of fohn, gewoon wakker worden, soms een eigenwijze pluk naar beneden duwen en dan... klaar! :D Ideaal aangezien ik door de hypermobiliteit maar heel kort met mijn armen bij mijn hoofd kan.

Ben de Voice Kids aan het kijken, wat kunnen die kids zingen zeg!

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 22:49

Ben ook aan het kijken. ben vanmiddag naar mijn ouders gegaan. slaap hier ook met daan. heerlijk in het bos. daan heeft op de schommel gezeten en in de zandbak. lees dus mee op mob

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 23:13

krullen zijn leuk. Maar pakken bij mij ook niet dus kort kopje ook maar. Binnenkort er een kleurtje in laten doen.

Het is bijna rond bij de advocaat. Ik moet nu de overeenkomst tekenen en afgeven dan moet de werkgever nog tekenen. Dan heb ik dat hoofdstuk weer afgesloten.

kreeg vandaag een brief over een winstdeling die ik krijg omdat ze boven de winstnorm uitkomen over
2011. Zo slecht gaat het dus ook niet.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 00:19

@frensie; ik vind lang juist zo makkelijk :P Kam erdoor, stiek erin klaar :P

Mja krullen nu incidenteel. Maak ik ze met de stijltang :P Maar dat is dan maar voor een halve of met geluk een hele dag :P

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 07:18

Fijn Maisie dat het bijna rond is.

Ik heb een klein beetje krul van mezelf.
Daan lag gisteren al om 19 uur op bed en hij is nu dus al wakker

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 08:12

Ik ben ook al eventjes wakker.
Alle spulletjes voor de Enjoy the ride heb ik al verzameld. Ontbijtje is op. Nu nog wachten tot ik om 8 uur de dienst kan overdragen en dan naar stal. Heb wel hoofdpijn, dat had ik gisterochtend ookal... zo maar even een ibu nemen. Ik heb eigenlijk nooit hoofdpijn... :?
Gwin heeft sinds november/december niet meer in de trailer gestaan, ze loopt er altijd makkelijk op, dus hopen dat het nu ook weer vanzelf gaat. :j

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 08:41

veel plezier frensie!! :)

Hier tijd om te gaan werken zometeen :) Heb er wel zin in, lekker genieten van het weer elke keer als ik buiten mag lopen :P

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 09:07

Heel veel plezier Frensie een mooiere dag had je niet uit kunnen kiezen :D
Nou Tallechie dat is toch ook een hele ruk zeg bijna 12 uur slapen achter elkaar 't wordt nog een marmotje die Daan +:)+
Tine hoe was het feestje van zoonlief?
Maisie ik hoop dat je een wat betere regeling hebt kunnen treffen dan hoe het eerst beschreven was en zo zie je maar weer die onzin over bedrijfseconomische redenen, als ze winstuitkering kunnen geven ligt er gewoon iets anders aan ten grondslag (wijziging strategie, geef het maar een draai) en kunnen ze ook wel op een fatsoenlijke manier omgaan met hun medewerkers _-:(

Ik heb van dat hopeloze haar. Er zit soms krul in soms slag, ligt ook aan het weer en hoe ik me voel en hoe lang het is. Bij kort haar krult het echt behoorlijk. Maar het krult meestal net verkeerd := en als je dan naar de kapper gaat, trekken ze het recht, dus als je dan tot bepaalde lengte wilt laten knippen, trekken ze het recht om te knippen, droogt het op, springt het omhoog en zit het weer stom.

Voor wie moet werken, werk ze en voor wie mag rijden of mennen, men ze *\o/* 'mijn' mannen zijn nu al naar het hockeyveld dus we waren allemaal al om iets van 7.00 uur op :9k

Wij gaan hier alles klaarzetten / maken voor morgen :Y) en ook nog even rijden / mennen of zoiets /3

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 10:36

Goedemorgen

Sluit me aan bij alle samenvattingen. Ben echt helemaal kapot. Maar ja, vandaag nog een dag met verjaardagsvisite, dus ik moet gewoon door. Bleh.

Feest gisteren was super. Prachtig weer erbij, dus heb naast het ponyrijden niets met de kinderen gedaan. Ze waren zo heerlijk aan het spelen buiten. Uit school natuurlijk eerst patatjes gegeten en als toetje ijs. Daarna kadootjes uitpakken, dus al bij al gingen we rond half 2 pas naar buiten. Toen om de beurt op de pony, die weer supersuper braaf was. Rond 3 uur zelf gebakken en door zoon versierde appelcake gegeten, nog even spelen en alles weer naar huis gebracht. Toen moest zoon nog naar zwemles. Was bang dat hij erg moe zou zijn, maar hij zei dat het heel goed ging (hopelijk nog 4 weken... en dan diploma zwemmen).

Gisteren pas om half 12 in bed, want vergadering was laat afgelopen. Maar ja, toen kon ik natuurlijk niet meer slapen. Druk hoofd.

Ga nu toch maar even kort met Rembrand wat mennen, vanmiddag mag pony weer met kinderen aan de slag. Eigenlijk moet Thabor na de springles (man kreeg het trouwens goed voor elkaar gisteren, gelukkig) ook nog wat doen. Oftewel, weer een drukke dag. Tot later (wsl morgen)

edit: vhu, die verloopstukken voor trailerstekker kun je gewoon bij halfords of zoiets kopen hoor.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 11:26

Even beeld schetsen:
gisterenavond in de les : Haflinger voor de koets. Ondanks de lome warme dag in de bak en in de wei was Janouk mega fit en wakker. Ze vertrekt in een super middendraf, verzamelt gemakkelijk om vervolgens weer te vertrekken. Van halthouden naar galop in 3 passen en weer terug ook gemakkelijk.
Normaal is Janouk liever lui dan moe. Op het protocol staat geregeld: paard toont erg moe. :z haha Voor ons was de M dressuur het hoogst haalbaar. Ze sprokkelt de winstpuntjes bijelkaar in de Z, maar impuls blijft een moeilijk punt. Tot nu.........

Instructeur blijft roepen: wow, wat is er gebeurd? Andere Haflinger? Op stal gestaan de laatste week? Wat is er??

O zegt Paul; ik ben 2 weken terug bij Olga op de koffie geweest. Instructeur: wie is Olga en wat heb je dan met Janouk gedaan??
:D :D :D Is dat een heks of tovenaar? haha

Nee ze heeft Redcell afgeraden en sinds die tijd heeft Janouk het impuls licht gezien. De instructeur wilde savonds meteen de ingredienten hebben en begrijpen wat Olga heeft gedaan. hahaha Wie weet moet je binnenkort bij de Koningin op stal komen om uit te leggen wat je met janouk heb gedaan, Olga

Nu kijken of de jury het volgende week ook kan belonen.
Laatst bijgewerkt door janouk op 24-03-12 11:34, in het totaal 1 keer bewerkt

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 11:31

Als het lukt om ZZ te worden zo, komt Paul hoogstpersoonlijk appelflappen brengen hoor Olga.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 12:01

Of het zit in de lucht Janouk. Rembrand had vanmorgen ook de turbo erop. Steeds onder me uit lopen (nou ja, onder... zo zeg je dat ohz, weet niet hoe dat met mennen heet). gekke knol. Maar goed, hij heeft weer even gelopen.

Ik ga zo weer naar bed. En dan vanmiddag weer visite

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 12:21

Haha, ik moet ook redcell voor Roos dan hebben.
Al gaat ze op het moment als de brandweer. Ze krijgt wat magnesium bij en sinds die tijd gaat ze hard en komt ze beter in verhouding kwa vetjes (ze is vanaf vorig jaar zomer van 300 kg naar nu 220 kg gegaan, maar ze worden vaak niet erg knap als ze zo veel afvallen).
Ik moedig jullie volgene week aan hoor!
Ik was van de week bij de parcoursbouwer en zei dat ik graag de laatste puntjes voor de ZZ vaardigheid wil rijden dus hij ging er wat moeilijks van maken :+. Ben benieuwd :P.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 12:34

Fijn Dennis :( :( Ik had juist op een eenvoudig vaardigheidsparcours gehoopt als eerste van het jaar. Zit jij de boel weer op te stoken.

@tine10; het zit niet in de lucht, want Her Royal Badness ligt nu languit in de bak, te zonnebaden, naast het hooi want je moet natuurlijk als echt haflinger wel aan de vulling van de maag denken :Y)

Zonder dollen Janouk is echt super voor de wagen; stelling, buiging, gehoorzaamheid; ze beheerst alle oefeningen, maar IMPULS behouden dat is het probleem. En als ze bij mij onder het zadel loopt, gaat dat wel, want dan hoeft er geen koets en geen Paul meegesleurd te worden. Voor de koets gaat ze alleen hard als ze in een optocht met paarden loopt en dan vooral met een paard met een bellentuig achter haar. :D en een koets voor haar waar ze zo fijn haar hoofd achter op de picknickmand kan leggen. :Y)

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 12:35

janouk schreef:
Even beeld schetsen:
gisterenavond in de les : Haflinger voor de koets. Ondanks de lome warme dag in de bak en in de wei was Janouk mega fit en wakker. Ze vertrekt in een super middendraf, verzamelt gemakkelijk om vervolgens weer te vertrekken. Van halthouden naar galop in 3 passen en weer terug ook gemakkelijk.
Normaal is Janouk liever lui dan moe. Op het protocol staat geregeld: paard toont erg moe. :z haha Voor ons was de M dressuur het hoogst haalbaar. Ze sprokkelt de winstpuntjes bijelkaar in de Z, maar impuls blijft een moeilijk punt. Tot nu.........

Instructeur blijft roepen: wow, wat is er gebeurd? Andere Haflinger? Op stal gestaan de laatste week? Wat is er??

O zegt Paul; ik ben 2 weken terug bij Olga op de koffie geweest. Instructeur: wie is Olga en wat heb je dan met Janouk gedaan??
:D :D :D Is dat een heks of tovenaar? haha

Nee ze heeft Redcell afgeraden en sinds die tijd heeft Janouk het impuls licht gezien. De instructeur wilde savonds meteen de ingredienten hebben en begrijpen wat Olga heeft gedaan. hahaha Wie weet moet je binnenkort bij de Koningin op stal komen om uit te leggen wat je met janouk heb gedaan, Olga

Nu kijken of de jury het volgende week ook kan belonen.

Wauw leuk om te horen en echt super dat het nu weer zo goed gaat! Gaat vast goedkomen op wedstrijd :j

Frensie schreef:
Ik ben ook al eventjes wakker.
Alle spulletjes voor de Enjoy the ride heb ik al verzameld. Ontbijtje is op. Nu nog wachten tot ik om 8 uur de dienst kan overdragen en dan naar stal. Heb wel hoofdpijn, dat had ik gisterochtend ookal... zo maar even een ibu nemen. Ik heb eigenlijk nooit hoofdpijn... :?
Gwin heeft sinds november/december niet meer in de trailer gestaan, ze loopt er altijd makkelijk op, dus hopen dat het nu ook weer vanzelf gaat. :j

Veel plezier!

OVer krullen, nee te veel werk :')

Goedemorgen!
Zo verjaardag is ook weer achter de rug. Leuke dingen gekregen :D
Nu even omkleden en dan eindelijk weer menles! :D

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 12:42

janouk schreef:
Zonder dollen Janouk is echt super voor de wagen; stelling, buiging, gehoorzaamheid; ze beheerst alle oefeningen, maar IMPULS behouden dat is het probleem. En als ze bij mij onder het zadel loopt, gaat dat wel, want dan hoeft er geen koets en geen Paul meegesleurd te worden. Voor de koets gaat ze alleen hard als ze in een optocht met paarden loopt en dan vooral met een paard met een bellentuig achter haar. :D en een koets voor haar waar ze zo fijn haar hoofd achter op de picknickmand kan leggen. :Y)

_O- _O- _O- Zie het helemaal voor me.

Hier zijn ze in de wei ook superlui hoor. Merk ook echt dat er weer wat gras groeit. Ze zijn weer lekker aan het knabbelen ipv met elkaar aan het klieren.