Tot later!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
janouk schreef:Even beeld schetsen:
gisterenavond in de les : Haflinger voor de koets. Ondanks de lome warme dag in de bak en in de wei was Janouk mega fit en wakker. Ze vertrekt in een super middendraf, verzamelt gemakkelijk om vervolgens weer te vertrekken. Van halthouden naar galop in 3 passen en weer terug ook gemakkelijk.
Normaal is Janouk liever lui dan moe. Op het protocol staat geregeld: paard toont erg moe.haha Voor ons was de M dressuur het hoogst haalbaar. Ze sprokkelt de winstpuntjes bijelkaar in de Z, maar impuls blijft een moeilijk punt. Tot nu.........
Instructeur blijft roepen: wow, wat is er gebeurd? Andere Haflinger? Op stal gestaan de laatste week? Wat is er??
O zegt Paul; ik ben 2 weken terug bij Olga op de koffie geweest. Instructeur: wie is Olga en wat heb je dan met Janouk gedaan??
![]()
![]()
Is dat een heks of tovenaar? haha
Nee ze heeft Redcell afgeraden en sinds die tijd heeft Janouk het impuls licht gezien. De instructeur wilde savonds meteen de ingredienten hebben en begrijpen wat Olga heeft gedaan. hahaha Wie weet moet je binnenkort bij de Koningin op stal komen om uit te leggen wat je met janouk heb gedaan, Olga
Nu kijken of de jury het volgende week ook kan belonen.
Frensie schreef:Ik ben ook al eventjes wakker.
Alle spulletjes voor de Enjoy the ride heb ik al verzameld. Ontbijtje is op. Nu nog wachten tot ik om 8 uur de dienst kan overdragen en dan naar stal. Heb wel hoofdpijn, dat had ik gisterochtend ookal... zo maar even een ibu nemen. Ik heb eigenlijk nooit hoofdpijn...![]()
Gwin heeft sinds november/december niet meer in de trailer gestaan, ze loopt er altijd makkelijk op, dus hopen dat het nu ook weer vanzelf gaat.
janouk schreef:Zonder dollen Janouk is echt super voor de wagen; stelling, buiging, gehoorzaamheid; ze beheerst alle oefeningen, maar IMPULS behouden dat is het probleem. En als ze bij mij onder het zadel loopt, gaat dat wel, want dan hoeft er geen koets en geen Paul meegesleurd te worden. Voor de koets gaat ze alleen hard als ze in een optocht met paarden loopt en dan vooral met een paard met een bellentuig achter haar.en een koets voor haar waar ze zo fijn haar hoofd achter op de picknickmand kan leggen.