Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Millanka schreef:Ouch, ik zou daar maar niet meer langs fietsen. Maar ik zou als ik jou was denk ik hetzelfde hebben gedaan, want ik heb echt een snerthekel aan dat soort kinderen. Vroeger deden ze dat bij mij ook echt heel vaak waardoor ik jaren niet met een veilig gevoel over straat kon.
Maar je heb hem gewaarschuwt, en ja, de gevolgen zijn van hem. Maar oppassen voor de volgende keer, de meeste van zulk tuig hebben ook niet zulke leuke ouders, en die zullen hoe dan ook niet jou kant kiezen...
sander_lotte schreef:@ jouke_h: ohz is er inderdaad een grote rivaliteit tussen eigenaars van grote paarden naar pony's toe.
Ik weet niet of Ludo Philippaerts jullie bekend in de oren klinkt, maar zijn oudershuis is hier 2 straten verder, hier heeft hij ook een manege. Zijn zus(in het 3e studiejaar was zij mijn juf), die ook erg met paarden bezig is, woont hier nog steeds. Ik vind het verschrikkelijk hoe ze tegen me doet. Vroeger was ze altijd heel lief tegen mij, maar sinds ik op haflingers rij en ik Romeo heb, doet ze erg neerbuigend. Terwijl zij zelf ook pony's hebben voor hun zoontjes. Maar nee, Romeo is niet van weet ik veel welke hengst, dat zal het verschil ook wel maken denk ik...![]()
Ik vind het erg jammer hoe zulke mensen tegen anderen doen. Bijna iedereen met grote paarden doen zo tegen de kleintjes.
sander_lotte schreef:@ popkjen: zoiets vind ik net tegoei voor die mensen met hun dikke nek, onze beesten kunnen ook wel wat hoor!
Vriendin van me rijdt met haar vz-haflinger bij de LRV, zij is gekend als 'het meisje met de haflinger'.Maar zij moet zeker niet onderdoen voor de anderen! En vergeleken met de doorsnee haflinger is deze haf onwijs goed! Beestje is wel geen pony meer, hij is 1.53m, een echte moderne haflinger dus
Naaltje schreef:hmms, alergie voor muggen zei ze
Zolang ik er niet ech ziek bij ben even aankijken. Als ik echt ziek word (koorts enz) dan gaat m'n huid ontsteken..
Voel me wel hele dag a niet lekker, maarja.. komt dat door de stess van de tentamens, door 't weer, door...
we zien welga 'n handdoek natmaken en eromheen draaien