Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
doerakje schreef:dit is m dan.. mijn man voor de kar.. en zoals ik op de site zag is deze kar een veel gebruikte! alleen heb ik een probleem met m, als er twee mensen op zitten kantelt mijn kar omhoog. :S maar dat doe ik dan maar niet. ik heb schoenen laten maken voor doerak,hier loopt hij op als hij over de weg ment. deze zijn van rubber,super blij ben ik er mee! lekker ding he?[img]
http://gallery.digitaleplaza.com/albums ... .JPG[/img]
in het amsterdamse bos.. hier nog zonder schoenen
whoopylover schreef:FF een vraagje, bestaat er zoiets als men-endurance (mendurance)?
Isapaardje schreef:whoopylover schreef:FF een vraagje, bestaat er zoiets als men-endurance (mendurance)?
Ja ... mijn kennis heeft dit gedaan ... op hoefschoenen en met een tandem span. 40 km rit ergens in Drenthe dit voorjaar.
Isapaardje schreef:whoopylover schreef:FF een vraagje, bestaat er zoiets als men-endurance (mendurance)?
Ja ... mijn kennis heeft dit gedaan ... op hoefschoenen en met een tandem span. 40 km rit ergens in Drenthe dit voorjaar.
Faas schreef:Dat is geen officiele (m)endurancewedstrijd geweest. Die is er in Drenthe niet geweest volgens mij (in ieder geval niet onder de DER-vlag).
doerakje schreef:hoi,mijn kar is aangepast hoor! er zit inmiddels een rem op,e de bank is naar achter gezet. zo is het gewicht beter naar achter, ook heeft mijn vader de bank verstevigt door er een steun onder te lassen. en ik moet zeggen dat ik niet heb gemerkt dat ie zo gammel is als jullie beweren dat ie is. maar goed dat kan verschillen.
Isapaardje schreef:Faas schreef:Dat is geen officiele (m)endurancewedstrijd geweest. Die is er in Drenthe niet geweest volgens mij (in ieder geval niet onder de DER-vlag).
Het was op en nabij de Holterberg ... da's geen Drenthe geloof ik maar Overijssel ?