Hier ook naar Joure, maar weer alleen vaardighied. Zondag ga ik naar harich voor dressuur
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
LinSa schreef:Wat bijzonder, wedstrijden doordeweeks in de avond. Om 21:30 starten zou ik wel pittig vinden geloof ik![]()
Ik ben een beetje in dubio. Er zijn een paar D&V wedstrijden kort op elkaar in de regio en daarna een gat. Ik twijfel of ik ga inschrijven want doordat het kort op elkaar zit oefen ik tussendoor eigenlijk te weinig naar m'n zin. Het zou dan eigenlijk puur wat proeven rijden zijn en winstpunten verzamelen.
aangezien we toch maar B starten besloten wel te gaan. Spaikey schreef:Ik ga de 22ste weer eens starten.
Hopelijk de komende maanden weer wat meer wedstrijden!
. Dus als het thuis niet zo fantastisch ging, dan ging ik toch op wedstrijd, want dan kon ik tenminste in een mooie vlakke grote bak rijden.
. Zo relaxed tijdens het wandelen en grazen aan de hand tussendoor. Met stappen naar de dressuur en vaardigheid viel hij haast in slaap. Maar zodra je dan op het veld bent gaat ie 'aan'. Het mag allemaal nog een stuk netter afgewerkt worden in de dressuur, maar helemaal niet ontevreden.
. Op de pinken te sturen, dat was hard werken voor de menner (en voor mij achterop
). En hij bleef er zó goed aan trekken. Echt top.
.
. Stelling en buiging is een groot werkpunt evenals stabiele aanleuning. Volte halsstrekken is ook standaard een 4 omdat ze de hand niet volgt. Ik zou het zo jammer vinden dat we straks over moeten terwijl we nog niet klaar zijn. Ik moet eigenlijk eens opzoeken bij hoeveel winstpunten dat is want ik heb geen idee eigenlijk hoe dat precies in elkaar steekt
). 
. Maar goed.. hij weet dat ik altijd goed zit en ik weet dat hij altijd verantwoord rijdt. Dus dat kan prima.
, dus moest echt. 28 bij het starten van de laatste wedstrijd in de L, en er toen dus 4 gereden.
.
)
Wat een weer zeg.. echt smerig en na verloop van tijd ijzig koud omdat we tot onze onderbroeken toe nat waren. Zelfs paardlief stond te bibberen.
was ik dat laatste poortje gewoon kwijt! Was wel goed gedraaid, maar daarna zag ik em simpelweg over het hoofd. Stom, maar al doende leert men
paard vond het wel leuk, maar ook vreemd en een beetje spannend. Ze verloor hier en daar go en sprong een keer recht naar voren. Dat doet ze alleen als er druk op zit en ze het even niet weet. Net als ik kennelijk