Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Lukasje schreef:een vraagje: op de site van manege Keelven in Someren zie ik ook dressuur/vaardigheidswedstrijden aangekondigd maar die vind ik niet terug op de kalender van het KNHS. Zijn dit dan geen officiële wedstrijden of zo?
Letsdunit schreef:Patricia, gefeliciteerd ! Lekker dat de dames geschoren zijn.
Lekker gereden in Benningbroek, Tabby (bles ) verzint altijd wel ongein dus altijd spannend hoe het gaat. Maar leuk om een jury te hebben die duidelijk vaker 4 spannen in de ring heeft. 2 puntjes erbij maar het perfecte plaatje is er nog lang niet, we oefenen lekker verder.
[ [url=m/6Fdnj1.jpg]Afbeelding[/url] ]
en was twee x eerste met de vaardigheid ontzettend trota op die kleine smurf
waardoor Jim ook over de pis raakte. Toch nog wat van kunnen maken en 3 winst en 2e en 1e. 
, maar blijven fijn lopen) dus denk er over Benno alleen 2span te starten indoor en de merries enkelspan als ik enkelspan wil rijden. Misschien volgende jaar mits ik dan wel veel rij, maar 24/7 buiten en scheren vind ik niet ideaal. F_inley schreef:Vandaag fijn gereden dressuur was het doel voorwaarts dat is gelukt en beloond met twee winst. Vaardigheid eerste rondje iets tijd tweede rondje foutloos en barrage ook foutloosen was twee x eerste met de vaardigheid ontzettend trota op die kleine smurf
Had zelf juist een beter gevoel bij de tweede proef en vond de eerste niet zo heel fijn gaan, maar ach het blijft een jurysport. Pony was de tweede proef aardig gespannen en veel aan het hinneken dus ik kan me er wel in vinden. Sta nu 9e v.d. 22 voor het DK, ben benieuwd.