Wij hebben vandaag ons B-dressuur en L-vaardigheid debuut gemaakt
En het is echt super gegaan! Ondanks dat we thuis op training problemen hebben met spanning voor de wagen, was hij vandaag heel erg rustig en makkelijk te rijden. Een grote overwinning voor ons!
In welke omgeving rijd je Toydoll? In oost staat genoeg gepland, alleen indoor weinig/niets.
Outdoor is ook goed! Ja mijn vereniging is in Oost maar daar hoef ik niet perse te rijden toch? Ik keek met straal van 30 km rond Woudenberg. Maar moet er bij zeggen dat ik soms 3 van de 4 weekenden werk, dus het moet net in dat vrije weekend kunnen..
Ayla
Geplaatst: 28-02-16 11:52
Nee daar hoef je niet naar te kijken maar ik doelde op de omgeving. Ik zoek altijd op 50/70km vanaf Arnhem en dan wordt er genoeg aangeboden maar alles is wel minimaal 30 à 45 rijden. Het is maar net hoe ver je ervoor wilt rijden, voor een fijne vereniging/accomodatie/sfeer etc rijden wij meestal wel wat verder
Ik zoek normaal op 50km, maar ook kijk ik regelmatig of ze tot op 75km wat hebben. Net hoe graag ik in een bepaald weekeind wil rijden en hoe fijn een locatie is.
yarrah
Als gelopen zaterdag gestart bij de Kroo, net voor ik de vaardigheid in moest een klapband !!! Gat zo groot als je duim!! Gelukkig mocht ik de wagen van Wendy lenen! In de vaardigheid was het nog wat wennen, helaas wat balletjes! Maar in de dressuur 4 winst!!!! Zo trots op me kleine Marja!! Nu maandje rustig aan en dan lekker beginnen aan outdoor seizoen! Bij de Rhoonse Ruiters' organiseren ze een Vaardigheidscomptetie, daar gaan we zeker aan mee doen!
Tot het M uitgeprint. Voor nu ook mooi zat aangezien ik B en L rij (wel M enkelspan mag). Binnenkort maar weer in koeienletters overtypen, printen en lamineren. Dan kunnen we er weer een tijdje tegen aan .