Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Manlief is vanavond pas laat thuis en moet morgen al weer heel vroeg naar de manege, dus die zal ik er maar niet mee lastig vallen en zoonlief zal de kar nog wel lukken misschien, maar ja, moet ik nog steeds helpen wat eigenlijk niet kan maar die pony.... Had ik maar een vosje ipv schimmel
alleen moet Tine altijd een beetje begeleiden (en doet dan waarschijnlijk te veel wat dan niet goed voor haar is)
.
. Die mag zoonlief straks nog op de trailer zetten. Morgenochtend de pony dan nog. Eens zien wie het meest gesopt wordt, pony of zoon hahaha
nu moet je onze straat voorstellen, dat is eenrichtingsverkeer, met daaraan 3 scholen. Met elk zo'n 250 kinderen. Die komen dus elke ochtend die straat in. Veel met auto. Oftewel: het was een verkeerschaos. Daarom wilden we dus ook om 9.00 uur pas beginnen
Manlief en ik hadden zoiets van we hadden het goed afgesproken we zien wel kunnen er ook niets meer aan doen. Maar wonderwel viel de reacties van de mensen nog mee (hier en daar een krijsende moeder of zwaar toeterende vader
) maar goed.
ik word soms bang van mezelf zo crea. Zo'n hekel als ik er vroeger aan had om crea te zijn, zo leuk vind ik het nu. Even lekker prutselen. Helemaal leuk.