. Wel enkele samengestelde en indoormarathon-wedstrijden, maar geen d+v Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ZiekieLove schreef:Kan dat ik eroverheen lees(in dat geval sorry (a) ) maar gewoon niks in limburg?!wat jammer! Zie er hier trouwens zoiezo nooit iets van terwijl er (in mijn omgeving in ieder geval) toch veel actieve menners zijn!
Anke schreef:ZiekieLove schreef:Kan dat ik eroverheen lees(in dat geval sorry (a) ) maar gewoon niks in limburg?!wat jammer! Zie er hier trouwens zoiezo nooit iets van terwijl er (in mijn omgeving in ieder geval) toch veel actieve menners zijn!
Hey Sanne,
officieel nog niet helaas. Wel oefenwedstrijdjes D & V.
Via de fjorden is er met geluk een KNHS wedstrijd per jaar.
Ik hoop dat daar verandering in gaat komen.
Hier wil ik mezelf ook best voor gaan inzetten.
Moet alleen eerst opleiding gaan doen en diploma's halen.
Samengesteld is er overigens wel gewoon in Limboland!
* Zie net dat Gemma dat ook al had gezegd.
8 winstpunten meegenomen en Nelson wederom 2x een 1ste plaats. Ik denk dat ie de competitie een beetje gewonnen heeft
4 wedstrijden, 8 parcourtjes en voor de competitie worden de 2 slechtste weggestreept. Nels is nu 6x 1ste geworden
Feem super rustig rondgereden in het basisparcours, hard kan ie wel, daar ben ik niet bang voor. In de beide barrages een balletje maar hij bleef goed te rijden en werkte lekker mee. Trots op ze en het onwijs gezellig gehad met al mn supporters
Heb weer veel zin in de dressuur! Lekker knallen!
Maar het begint al wel weer te kriebelen. Daarnet het inschrijfformulier voor Hoogland (DR+VH) op 3 mei gemaild. Dus de eerste dubbel M wedstrijd staat nu ook officieel op het programma!
.
.
.

), want ik heb de avond ervoor een concert.
alsof het expres zo gepland is