( heb hetzelfde gehad met mijn rooie wagentje) zat 400 euro verschil tussen de 2de hands en de nieuwe wagen
@ Batlow sorry voor mijn misschien aso opmerking. Maar ik zou beide wagens laten staan. Wij noemen dat soort karretjes hier nekbrekers. Je kunt beter doorsparen voor een goede wagen dan een karretje zoals deze 2 .
@ VHU geniet van het feestje ! en dat het mooi weer is voor het goede humeur die dag .
@ Rianne1994 hoe klein is klein ? ik heb zelf een shet van 85 cm voor de wagen gehad. Dus t moet kunnen
@ Baudyh mooi tuig !
@ Akshay volgens mij zit dat gek doen en uitglijden in het weer. Hier zijn de paarden ook al als een stel idioten door de bak gecrost & mijn shetties gingen buikschuiven

hier lekker druk dagje gehad. heb de pony's en de paarden hun oren weer uitgeschoren & de sokken netjes recht geknipt. die zijn weer klaar voor de winter. de shetten staan weer netjes in de vlechten en de kar heb ik maar even laten staan vandaag. de pony's waren zo idioot druk aan het doen dat ik dacht laten we maar even niet gaan rijden

ook hebben we vandaag mijn trekkertje eindelijk weer aan de praat gekregen !