Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
! Hier geen extra "eer" behalve de eer dat stalgenootje zich zomaar na haar debuut in de L enkelspan paard gekwalificeerd had. Superleuk om dit grote evenement mee te maken, en doel bereikt: geen laatste geworden
. De Anda had weliswaar niet echt zijn dag, maar heeft ons ook niet laten zitten.
; we stonden naast MelanieB op het parkeerterrein (wat een chaos!) en bovendien een kennis / ex-dorpsgenoot gezien van heeeeeel lang geleden. Erg leuk!
! balletje en 2 strafseconden.Nadta ik pion nummer 3 omreed heb ik lekker alles in een rustig drafje gedaan om haar te sparen voor de dressuur die we nog moesten

BlauweSteen schreef:Ik ben wezen kijken met een vriendin, en ondanks de regen was het ontzettend leuk om te zien! We hebben voornamelijk rondgehangen bij ring A en B, ik heb nog de prijsuitreiking van Sylvester en Noran gezien en Ferro heb ik zien rijden.
ze wouden zó graag even gas erop.. maarja dat kan gewoon niet met die grond. Muziek maakte ze erg blij, maar we zijn weer goed rond gekomen hihi sasika schreef:wittequint wat jammer dat daardoor spanning kwamenne laatste wedstrijd? voor de winter of stop je der helemaal mee?
margarita_ kwam jij wel door de laatste ring 8 heen? geen last van de blubber? Gefeliciteerd met de 9de plaats iig!!
). Dus in dat op zicht niet echt verbaasd dat ie van plastic was. Vind het beter dan helemaal niets krijgen. En de bouwput moet blijkbaar ergens van gefinancierd worden. hihi. Al wordt het wel een gaaf complex volgens mij als het helemaal af is.