Dat is uiteindelijk wel mooi dat je het rijden en mennen kan combineren, moet zeggen dat ik dat wel mis bij mijn kleine pony...
oke wel leuk dat je wedstrijden wilt gaan rijden, en tuurlijk recreatieve ritjes horen er gewoon bij
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
). Doel hier met Ol vooral ontspannen en fijn mennen en als we denken dat het zo goed gaat dat we het aan anderen willen laten zien gaan we dat doen. Maar hier ook kleine stapjes, geen haast.
spannend en erg leuk
Citaat:Alleen, nu heeft mijn ijslander dus nog nooit voor een vierwieler gelopen. Dat moet ik natuurlijk dus allemaal uitproberen, waar wij -heel prettig- een ovaalbaan voor hebben waar we mooi wat rondjes op kunnen sturen, maar moet ik nog aan andere dingen denken waar mijn paard hem voor kan freaken, naast dat de wagen kan scharen in zn achteruit?
dat was ze niet gewend. En ze vindt onder het zadel bakwerk ook niet geweldig
Over de weg merk ik nauwelijks verschil. Van de week voor het eerst voor mijn eigen net gekochte wagen gezet. Dacht dat doen we zo. Maar het lamoen was onafhankelijk en stond net ietsje te smal aan de voorkant (bij de ronding waar de lichtogen doorgaan), bleek
. Dus ze ging na netjes te hebben stilgestaan met inspannen enorm heen en weer springen toen we voorwaarts gingen
goed, uiteindelijk boel weer stil, terug naar inspanplek. Boel los, lamoen net wat anders gedraaid en klaar. Maar daar kan dus wat mee gebeuren.

alleen nu loop ik tegen een 'probleem' aan, want ze loopt heel erg op de voorhand, onder t zadel weet ik wel hoe je de achterhand kunt activeren enz, maar voor de sulky? zijn daar tips voor? ik doe al longeren met dubbele longe en dan de buitenste achter haar billen langs, daar word ze wel iets actiever van maar meer sneller dan ruimer.. iemand tips?
.