22.6 km/h max
Maar wel ontspannen, en dat was het geweldigste gevoel, haha 
Heerlijk hete douche achter de rug, en nu weer lekker een boekje in
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
22.6 km/h max
Maar wel ontspannen, en dat was het geweldigste gevoel, haha 
ik kan die namen ook niet onthouden maar die man met dit distels zeg maar wat een type en dan kiest hij ook nog net de 'verkeerde' vrouw
, wat een straf om weer vroeg op te moeten staan. Moest ik aan boord ook wel, maar dan kroop ik er na het losgooien gewoon weer lekker in.
.
+ voldoende
=

Mijn armen doen verschrikkelijk veel pijn! Eigenlijk is dat niet vreemd, we hebben 8 uren non-stop op de wagen gezeten... We hebben bijvoorbeeld wel een middagpauze gehad, maar we zijn wel op de wagen blijven zitten. Romeo hebben we tijdens de pauzes gewoon een fleece dekentje opgelegd, groom heeft hem wat worteltjes gegeven, zo kon hij even herstellen om weer verder te gaan.
Bij mij was het dezelfde reden als bij jou: ik ben 2 jaar geleden definitief moeten stoppen met paardrijden. Ik kon al langer niet meer intensief paardrijden, en na een ongeval met mijn vorig paard heb ik besloten om een kleiner formaatje te kopen waarmee ik zou gaan mennen. Twee jaar geleden zeiden de dokters mij dat ik helemaal moest stoppen met paardrijden, dus kon ik mij voor de volle 100% richten op het mennen.
Het is natuurlijk wel goed dat je de oorzaak gevonden hebt, nu kun je hieraan werken.
Ik wist wel dat hij het zou kunnen, maar ik had niet verwacht dat hij na 35 km nog zo heet zou zijn dat hij nog een galopje wou maken
Dankzij Smickey haar quote kon ik ook even meelachen

voor de samenvatting van Sander_Lotte!!
ben zo moe van het weekend.
Dit was een heel ander zicht als vorige week donderdag.

(mijn pijn leek op een hernia maar ze hadden niks kunnen vinden)
Ben wel western gaan rijden omdat ik zoiets had van nou het gaat eigenlijk wel weer en ik wil toch ook wel blijven rijden.. en ik vondt dit ook wel een interessante tak

dus ik heb niet zoveel boeiends te vertellen. Moet vanmiddag even langs me stageadres waar ik over paar weekjes begin en thats it

suist alleen maar, dus hoor maar half. Best vermoeiend! Maar de dag is alweer half om