Zo er wordt weer stevig gekletst hier.
Bianca: ik zou ook na 1e loopsheid laten castreren. Tegenwoordig kan geloof ik ook steriliseren (meestal wordt het verkeerd genoemd, maar bij honden werd eigenlijk altijd ook gecastreerd, alles werd weggehaald. Maar tegenwoordig kan het geloof ik ook anders. Voordeel daarvan is dat je minder kans hebt dat de blaas verzakt, waardoor je weer meer kans hebt op incontinentie, wat ik destijds helaas met mijn Akita had) Apart zetten is zielig, maar ook als ze steeds schijnzwanger wordt, en het komt toch regelmatig terug.
VHU: dat is schrikken als je de kosten gaat optellen, is niet leuk meer. Brandstof is momenteel waanzinnig duur.
Avaluna: verstandig je dochter thuis te houden. Heb je alweer afspraak met dok gemaakt?
Sorry voor de anderen, maar zit hier met vuurrode wangetjes achter pc. Ben helemaal stuk. Vanmiddag voor de muziekles nieuwe schaatsen voor zoon gekocht, en mijn eigen laten slijpen. Niet dat het nu flitsend gaat (ben nog steeds erg blij met onze eigen ijsbaan, niemand die mijn gestuntel ziet haha) Tijdens de muziekles alle tips gekocht om Thabor te pimpen en na de muziekles thuis het ijs op. Met stoel gaat zoon nu echt al heel goed en snel, zonder nog wel een stuk minder haha.
Morgen hebben ze van school een schaatstocht en hij wil mee doen. Zal morgen even vragen of hij stoel mee mag.
Paarden hebben zich vandaag voorbeeldig gedragen, ben dan zo blij dat ik het niet heb opgegeven, anders had Thabor dus gewoon niet meer buiten gestaan. Ik ga ze zo binnen halen, bak nog uitmesten en Thabor zijn staart uitpluizen met nieuwe spul van de action.
Dan lekker in bad en vroeg naar bed.