Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MelanieB schreef:Hmm als je door poort F naar B bent gegaan volgens die hindernisrechter, zou je toch uitgesloten zijn? Of allen 20 strafpunten?
Ik had het toen in een oefenmarathon ging door F naar B, stom natuurlijk haha maar ik dacht dan alleen 20 strfpunten? Ik sprak later die hindernisrechter (zit toevallig bij me in de menles later haha) en zei dat ik ook niet door B was geweest terwijl ik duidelijk op film heb dat ik eht wel door B ben gegaan.
Toch slordige foutjes, nou maakte het voor mij toch niet uit maar bij jou idd zuur..
beemst36 schreef:Ja het zijn een paar stoere mannen! Wie weet of biddinghuizen doorgaat? hoorde viavia dat het misschien niet doorgaat ofzo? (ze hebben toch iets van 84 inschrijvingen dus daar kan het haast niet aan liggen...)
Esmiralda_ schreef:als jullie mij nog voorbij zien komen gewoon zwaaien of wat zeggen hoor. Ik herken niet zo snel anderen tijdens het mennen haha.
Bonte pony dus dat moet wel opvallen. We starten al wel vroeg, als 3e sochtends.
Hoe gaan jullie de marathon verkennen? Op de fiets of lopend, en hebben jullie een idee over hoelaat het verkennen is?