Er komen bruine tuigen. Wou al een nieuw tuigje voor mn voor pony, maar wou dus wachten of de kleur goed was, en dat is die dus nu nog 1 bestellen voor de achterpony.
En ik denk dat ik de onderleggers laat maken, je weet nooit wat voor roze je uit het buitenland krijgt... Laats ook iets in engeland besteld in het roze, kreeg gewoon paars
dacht ook, springschoenen roze met zwarte klitteband de kar roze met zwarte banden, moet kunnen toch?
Gaaf...zelf zou ik die kleur nooit kiezen, maar hij is stoer. Hoe groot is Bonny eigenlijk? Zou een pony van 1.30 er ook goed voor passen?
HTM
Geplaatst: 08-08-11 13:14
Hey Anke,
Jah, roze met zwart bij de springschoenen is niet mooi als je er een bruin tuig op hebt liggen, en de roze op die site is te licht denk ik. (jah ik ben af en toe een zeikwijf )
Bonny is 120 dacht ik, maar een pony van 130 gaat denk ik niet lukken, dan zit je te laag, maar je kunt heel makkelijk iets maken waardoor je de stoel hoger en lager kan doen evt. De stoel zit namelijk op een plank, als je tussen de kar en die plank iets kan maken waardoor die makkelijk omhoog kan, dan past het makkelijk, want ik heb de boom op zn korts gedaan, en de tweespanboom die moet ik in laten korten, want daar kan Vlo bijna voor
Anke, dat zou ik niet doen is echt te klein de wagen dan. Ik heb de wagen met een slag grotere wielen genomen dan de standaarts (18 inch dus) en de wagen toont als best klein als ik Lizzy ernaast heb staan.
Ut is wel erg rooze hoor lijkt wel een suurstokkar, als je die wil verkopen ooit kun je die nooit op de straatstene kwiijt. wie wil er dan een rooze kar
@HTM: daar heb je helemaal gelijk in...enne je hebt toch foto's van toen ie nog spiksplinternieuw was, dus wil je een mooie kar, kijk je gewoon naar de foto's...haha! Hmmm...ik wil eigenlijk 1 wagen voor een 2-span van ca 1 m en een enkelspan van 1.30 m.
Dan zou je deze wel kunnen doen, maar dan een slagje groter, of de stoel hoger. Kan allemaal volgens mij, want ze maken hem op maat. Zou hem gewoon even bellen als ik jou was.
Meld me ook even. heb zitten kijken naar deze wagens, maar ben bang dat het voor 1 shet van 97cm en 2 (lichte ) mensen te zwaar wordt. Mijn vriend rijdt nu met onze zoon van 14 en zij zijn samen nu ruim 100 kilo. De shet loopt nu voor een sulky, maar onze zoon is niet geschikt voor een sulky. Het gaat met name om door het bos te rijden, dus moet tegen een stootje kunnen, degelijk zijn, licht lopen en dat soort dingen.
Ze hebben ook maar 1 zitting, dus expres niet voor 2 personen of is dat ook naar wens?
@superpony: denk dat je de bok ook anders kunt bestellen, dus wel voor 2 personen. 2 personen en een karretje rond de 100-125 kg zou geen probleem moeten zijn. (om te dressuren zou ik voor zo min mogelijk gewicht gaan)
met twee mensen en een shet van 97 moet gewoon kunnen. Die ik er voor het is 95 cm. En die loopt dan wel in tandem ervoor, maar de voorpony mag niet trekken. In de wedstrijden moet je ook met zn 2en erop, dus kan makkelijk.
De kar is naar wens aan te passen volgens mij, moet je hem gewoon bellen. Mailen duurt namelijk heel lang voor je antwoord krijgt.
We hebben nu een oude lichte sulky en daar loopt ie heel makkelijk voor, ook met 2 mensen erop. Maar die is niet echt geschikt. Alleen in mulzand stappen is wat lastiger, maar wij zijn dan zelf ook wat voorzichtig. We laten hem meestal in de mulle stukjes ook draven en dan houdt ie goed het tempo erin en oortjes erop.
Onze zoon wil echt alleen in het bos rijden ermee of stukjes straat. Hij heeft de pony eerst gereden, maar werd te lang en heeft ook geen zin meer in rijden. Dit vinden ze beiden echt heel leuk en gaat super.
Ik vind in principe een cavaletti goed genoeg en zag nu ook de sportuitvoering, maar twijfel aan de kwaliteit en of dat wel kan met veel door het bos crossen. Daarna hebben we een 2 zitter met onafhankelijk geveerde wielen gezien bij Kraaij, maar wel prijskaartje ook en vind hem zo hoog zitten. Het zou wel de ideale oplossing zijn voor in het bos, kan iets kantelen en kar blijft lichter dan 4 wieler. Maar met het oog op stabiel, vind ik een marathon misschien fijner?
Wat kostte die van Poland van 100kg nou? Of komt alles er nog apart bij? Of het is de prijs en dan zeg je hoe je hem wilt qua kleur en uitvoering?