Nederlands kampioen al meerdere malen maar op een WK nog nooit.
Evelinee_
Geplaatst: 28-01-11 22:37
Ooh nee je hoeft het niet helemaal te gaan opzoeken hoor, geloof je zo ook wel!:) Zat er naast dan! Naja Nederlands kampioen wordt je ook niet zomaar, haha alsnog sterke concurrentie
marrianne
Geplaatst: 28-01-11 22:38
hmm dat wordt weer een vroegertje ook voor mij, thijs moet rond half 8 staat mij bij, hoe laat zijn jullie er dan chantal?
@ ardo iggy nee, wordt een beetje teveel benzine voor een arme student als ik Maar thijs is vandaag wel al geweest, wordt voor hem te kort dag om dat allemaal morgenochtend te verwerken.
Ik sta met mijn paard op de Zilfia's Hoeve in Houten, en kom met dit soort dingen altijd de hele dag kijken, en heb vandaag al een hele hoop paarden zien flippen bij de 'watervallen/fonteinen' hindernis! Dus veel succes allemaal morgen!
Gelukt,wij zitten in de finale,waren 5e vandaag,hele mooie tijden,maar helaas. 2x 2 balletjes. Dus allemaal tot morgen,succes allemaal.
Poeltje
Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-11 10:43
chan_fritsje schreef:
Marrianne, wat leuk! Tot morgen Poeltje, Oke vandaar.. Ik dacht trouwens dat jij zn vriendin was haha :p
Haha! Lees dit nu pas. Pieter is nog ouder dan mijn vader.
Wij zijn gisteren ook al heen geweest. Bart deed goed zijn best, maar het was niet voldoende voor de finale.
Hebben meer mensen die kar op zijn kant zien gaan? Arme vrouw viel enorm hard.
@Schaduw: Supers! Ik, als supporter, riep nog: 'Komop Schaduw'
Voor ons een keer een latertje. Rijden hier om half 1 weg. Ga alleen achterop bij Romy, die start in de jeugdrubriek. Ben nog niet hersteld van mijn hersenschudding, dus Pieter moet het vandaag zonder mij doen. Hihihihi.
Romy_tessa
Geplaatst: 30-01-11 12:47
Iedereen lekker gereden gisteren? Wij wel, het liep echt heerlijk alleen de rest was zoals verwacht een stuk sneller, maar dat maakt niet uit want voor ons doen hebben we super gereden en de pony's bleven ook echt gaan.
chan_fritsje
Geplaatst: 30-01-11 12:49
@ Poeltje, heb hem gister beter bekeken toen zag ik het inderdaad dat ie best wel ouder was haha.. Enne jeetje hersenschudding?? Wij helaas geen finale, Rap was helemaal bezweet toen we m van de trailer haalden en zijn been een klein wondje.. Dus heb hem niet helemaal voluit gereden.. Was er behoorlijk van geschrokken eigenlijk.. Volgende keer beter
Helaas heb ik niet kunnen groomen thuis werd ik wakker en voelde me al niet goed, toch maar naar houten gereden maar zelfs een kopje thee bleef niet binnen, thijs had helaas net een bal teveel en reed dus geen finale. @ schaduw hoe is de finale gegaan?
@ Chan_fritsje Jammer dat hij niet goed van de trailer af kwam, das altijd balen zoiets. Klopt wij reden met vierspan shetjes en had inderdaad dezelfde vier pony's mee als vorige week in Houten. @ marrianne Beterschap!
Wij zijn 7e geworden,hij ging echt hard,kon niet sneller. Alleen een hapering in de hindernis,ik was ineens even de weg kwijt,maar snel hersteld. Vandaag met Lotte in Zwartewaal gereden,ben tevreden,ze bleef lopen,dat was voor het eerst,misschien komt het toch nog goed met haar.
Poeltje-was wel even gezellig. Wij hebben die wagen ook om zien gaan Vrijdag.
Heb achterop gestaan bij de jeugdrubriek en ze werd eerste. Tandem werd tweede.
Schaduw: Was leuk je even gesproken te hebben! Jammer dat je even de kluts kwijt was in de finale. De snelheid was er zeker. Er stonden mensen naast me die tegen elkaar zeiden: 'Wow, moet je zien hoe hard zij gaat'
Die vrouw die om was gegaan ligt inderdaad in het ziekenhuis. Heeft een zware hersenschudding en twee scheurtjes in haar ruggenwervels wat ik van iemand begreep van de organisatie.
Het grappige is dat ze steeds niet verwachten dat een vrouw van boven de 50 zo hard rijd,ha,ha. Ik was ook de enigste vrouw in de finale bij de enkelspan paarden,