Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dus om 9 uur dressuur en om 10.15 marathon

.

(2-span pony)
) marathon hadden we ik meende 65 strafpunten. wegtraject ging perfect, maar in de hindernissen vielen we behoorlijk stil. de pony's bleven liever nog wat langer in de waterbak

ik had tijdens de prijsuitrijking ook helemaal niet meegekregen wie er eerst was, aangezien ik na voren moest komen bij de 2de plaats
. nu heb ik alles weer op een rijtje, want jij rijd toch met de pony's van Pol? ik ben echt helemaal weg van dat span.
We doen om en om wedstrijden
Dit is mijn 2e seizoen dat ik officieel wedstrijden rij
En het is nu al 2 jaar geleden dat ik voor het eerst ben begonnen met wedstrijden rijden 

mijn echte naam is Marieke
even btw

GaitMonster schreef:Weet niet of je ook foto's van ons hebt Divine? We waren de allereerste in de marathon (nummer 1599)
& volgende week zijn we weer van de partij in Markelo
.
We zullen zien
Er doen er niet zoveel mee.. GaitMonster schreef:JaaWe zullen zien
Er doen er niet zoveel mee..
mriekie schreef:Marieke, gefeliciteerd met je eerste prijs
Elien gefeliciteerd met je 2e prijs!! volgens mij stonden wij idd vlakbij jullie.
volgens mijn groom stond er 95 seconde op het bord toen wij door poortje 15 gingen, dus vermoedelijk zijn pony en wagen rond de 100 seconde door de finish gegaan en groom en ik er daarna rennend achteraan
Verder gaat het met ons (pony, groom en menner) naar omstandigheden goed. We hebben wat spierpijn en wondjes van de pony zien er keurig uit... gelukkig valt het allemaal mee!!!