[AR] Kan iemand de maat v.d. lamoen voor TINKER meten AUB

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Napie

Re: Kan iemand de maat v.d. lamoen voor TINKER meten AUB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 08:08

Voor die prijs kan je ook enkel een renovatie wagen verwachten in het geval van een authentieke wagen

sonjabelgium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-08 11:22

Of een verkoper die erniets van kent want hij moet alles vragen Schijnheilig
Lamoen-opmerking is zeker iets die niet onbelangerijk is! Op zo'n punten ben ik héél blij met bokt en z'n bokkers Ja Slim

sonjabelgium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-08 19:22

SuSEQ schreef:
Ik weet ook niet wat je budget is, maar deze zou ik zo opladen. Het is nog altijd niet dicht bij huis, maar wel dichterbij dan Nederland. Knipoog Ik denk wel dat deze maar tot 4 man achterop gaat; dat maakt net 6 plaatsen in totaal. Uit ervaring weet ik dat Wijkmans wagens solide zijn, hoewel misschien niet de modernste qua snufjes en zo.

Wat ik niet goed vind aan de koets die jij opgaf: het is een "antieke" koets, waarmee je wat voorzichtiger moet zijn. Verder vind ik de layout van 2 rijen niet mooi/handig en rijden ijzeren wielen minder zacht dan luchtbanden. De koets is van hout, wat meer onderhoud vraagt dan gewoon ijzer. Voorts moet je paard ook gewend zijn aan het kabaal wat ijzeren wielen maken. Het tweewielertje op ebay zou ik ook niet kopen; het is mij wat te flauw van constructie en ik vrees dat het ook te klein is. Verder zie ik geen vering zitten en comfortabel is dat niet.

Groeten, SuSEQ

Ik heb contact genomen i.v.m. deze wagen en wacht de reactie af Knipoog