[AR] Mennen met mini pony

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xElienx

Re: Mennen met mini pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 11:25

nee, tegen de TS'er Knipoog

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 12:16

Precies als we het over een mini hebben dan hebben we het dus over pony's met een stokmaat van max 86 cm.

Je kan prima mennen met mini maatjes alleen wel met bijbehoorde wagen en neit met een te grote/zware wagen.

Isapaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-08 17:37

xElienx schreef:
misschien een rare vraag, maar waaron schaffen jullie dan niet een iets grotere pony aan (zo rond de 95cm). dan heb je net iets meer mogelijkheden.

Geen rare vraag.
Zoals ik al eerder zei staat mijn pony niet bij mij aan huis. De mensen waar ze in de wei loopt, willen graag een minipony erbij nu de geiten zijn verkocht. Ze vinden dat gewoon leuke beestjes.
Maar ik zit een beetje egoïstisch aan mezelf te denken. Het is wel leuk voor Isa als gezelschap en ja het houdt de wei ook mee kort en ze zullen niet veel meer eten en mesten als 3 geitjes, maar ik zit ook verder te denken. Kan ik er mentechnisch dus ook wat mee of blijft het bij gewoon gezellig samen wandelen?

Voor mezelf zou een middenmaat pony handiger zijn inderdaad. Maar ja ... het is niet mijn wei.

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 17:06

ik heb een tweewielige sulky wagen voor mijn shet van 78 cm. Gaat prima.