[AR] [NH] Emiel Voest-methode

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 19:59

Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 19:02

Emiel Voest werkt inderdaad steeds meer samen met Tineke Bartels, ze zijn bezig met het opzetten van een programma om NH meer te laten integreren bij wedstrijdruiters. Emiel wil van zijn 'recreatieruiter' image af.
Het zal dus wel zo moeten zijn dat hij in de toekomst verder gaat in zijn programma dan met de basis.

Ik denk niet dat alle PNH aanhangers hier tegen Voest zijn, maar als je met beide methodes kennis gemaakt heb trekt bijna iedereen de conclusie dat het programma van Pat gestructureerder en duidelijker is, laten we zeggen, hij heeft een programma en Voest niet echt.
Bij Voest houdt het op na 2 boek(jes), misschien niet in zijn cursussen maar wat zelf-studie betreft. En bij Parelli kan je tot in de eeuwigheid doorstuderen bij wijze van spreken en les nemen zonder gelijk een week/weekend weg te hoeven. Dat is in ieder geval mijn conclusie na 2 jaar 'zoeken'.

Even om recht te zetten dat ik antie Voest zou zijn, NH ia mede door hem 'ontdekt' in Nederland door de massa en dat is een goede zaak.
Het is ook de methode waar ik mee begonnen ben en ik heb er veel van geleerd.