[AR]Wat voor tuig hebben jullie???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 13:02

Klopt ja, dat was ik die dat zei (en nog iemand anders). Het was verder niet l*llig bedoeld hoor! Het borsttuig is idd aan de smalle kant, maar als je er gewoon mee over de verharde weg rijdt, is er niks aan de hand.

Haal je trouwens nog steeds de strengen door de broekriemen of heb je dat nu anders zitten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 13:43

Tessebes schreef:
Klopt ja, dat was ik die dat zei (en nog iemand anders). Het was verder niet l*llig bedoeld hoor! Het borsttuig is idd aan de smalle kant, maar als je er gewoon mee over de verharde weg rijdt, is er niks aan de hand.

Haal je trouwens nog steeds de strengen door de broekriemen of heb je dat nu anders zitten?


hoi klopt ind.. heb t ook niet l*llig opgevat hoor Haha! Ik ben geloof ik nietmeer aangespannen gaan rijden daarna.. gewoon geen tijd gehad.. IK ben nog bezig met een kussen voor onder t borststuk.. Verder wil ik ind nog extra riempjes er aan hangen voor de strengen.. Handige tip Thanks!

Aline4

Berichten: 901
Geregistreerd: 22-01-03
Woonplaats: Hengelo G

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 13:33

Albert"]
[quote="Aline4 schreef:
Ik heb Ideal tweespantuig. Ik vind het een mooi tuig maar ik heb heel lang gehad dat de lijm er overal tussenuit kwam lopen toen het geolied was. Saar heb ik heel lang last van gehad: Jesses!! alles plakte!!
Voor een tuig genaaid wordt lijmt men eerst de onderdelen aan elkaar zodat de vorm blijft zoals het is tijdens het naaien. Een "goedkoop" tuig kan zo geheel machinaal genaaid worden. Dat de lijm oplost door de olie waarmee het ingevet wordt is een nadeel, maar daardoor is de productie wel veel goedkoper.
Nerd

Ik heb deze tuigen zelf "aan de man gebracht" bovendien heb ik ook vele reparaties uitgevoerd (professioneel) dus ik weet hoe het werkt. Echter het is niet gebruikelijk dat die gigantische hoeveelheden 1. gebruikt worden 2. eruit komen zetten. Ideal heeft bij mijn weten dit probleem opgelost. Neemt niet weg dat het super irritant was. Ik ben overigens verder zeer tevreden over dit tuig.