Sjonniej schreef:palousa_boy schreef:misschien eens kijken of ze bij de knhs wat proeven voor kinderen in elkaar kunnen breien, en deze kunnen opnemen in een proevenboekje ofzo. ik denk dat dat het ook al makkelijker maakt om bijv alleen een kinder rubriek te organiseren omdat je zelf al geen proeven hoeft te verzinnen of verbouwen, overal hebben ze de zelfde proeven..
is misschien wel wat..
Voor het geval ik niet helemaal duidelijk was;
'Berichten uit DCM: Verder is er veel aandacht voor het Jeugdbeleid. Een voorstel voor Bixie-menproeven is teruggenomen door het Menplatform. Er zijn nu ook contacten met Duitsland en België over hun jeugdreglementen.'
Een kopietje uit de notulen van de najaarsvergadering.
Conclusie 1; ze zijn ermee bezig om ander soort proeven te ontwikkelen voor jongeren etc.
Conclusie 2; kijk even verder dan je neus lang is voordat je begint te roepen dat er niets aan gedaan wordt.
ik roep nergens dat er niks wordt gedaan, of zie jij het wel ergens staan? dan moet je het zeggen..
door meer aanvragen in te dienen komt er misschien iemand die denkt dat er wat meer vaart achter gezet moet worden, dat er wel degelijk interesse is en niet een trend die over 2 jaar weer is bekeken..
daarbij ga ik niet alle notules etc doorspitten voordat ik wat zeg omdat ik bang ben om iets te zeggen dat al gezegt is, dan kunnen we met zn allen wel inpakken, 90% op bokt is herhaling
nieuwe ideeen zijn vaak ook niet nieuw meer, alleen de uitvoering is nog nooit gedaan..
het is natuurlijk goed dat eraan gewerkt wordt, maar ik denk dat ze nu in een fase zitten dat er nog niks vast staat en dat ideeen welkom zijn.
Ik merk dat er de laatste jaren steeds meer jonge menners aan het bijkomen zijn. Bij ons bij de club zijn er al een een stuk of 4. (inderdaad allemaal wel met een enthousiaste menner als pa of ma) Maar dat zal bij onze sport waarschijnlijk zo blijven. Neem mijzelf even als voorbeeld: Mijn vader heeft altijd al gemend. Maar ikke niet hoor, mocht welleens de leidsels hanteren, maar vond daar weinig aan, wilde er liever op zitten. Tot ik 18 was, toen ineens zag ik de leuke kant van het mennen en werd ik fanatiek hierin. Mét hulp van mijn ouders kon ik ook echt gaan rijden!