[AR] Over UZ/AR + Update (v. mod)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 13:05

Overigens is er ook een reden dat forums die niet goed lopen weg moeten. Probleem is namelijk dat we op Bokt wel 200 forums kunnen maken over 200 verschillende onderwerpen maar op die manier wordt Bokt een behoorlijk onoverzichtelijk gebeuren dat totaal niet meer bij te houden is. Een forum index hebben met 40 forums is niet leuk. Daarom proberen we de posts te concentreren in forums die redelijk goed lopen waardoor het leuk is om regelmatig in die forums te kijken.

Ipv 1 forum waar 30 berichten geplaatst worden kunnen we ook 15 forums maken met 2 berichten per dag maar die laatste situatie werkt gewoon niet fijn. Op de eerste plaats omdat men dan helemaal niet meer weet waar een topic heen moet, op de tweede plaats omdat je je dan helemaal wezeloos zit te klikken om alles een beetje bij te lezen Haha!

Maar goed, het is duidelijk dat de huidige situatie in UZ niet optimaal is. We gaan eens kijken wat we hier aan kunnen doen...

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 13:11

Ik ben ook van mening dat 'nieuws' niet zo denderend loopt. Ik kom daar zelden en er wordt daar ook bijna niets gepost. Misschien dat je die ook beter weg kunt halen?

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 13:22

Dat moet je even in een ander topic of via pb doen Jurga, dat heeft niets met UZ te maken Lachen

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 13:32

I know, I know.... Het was alleen ff een opmerking....

Toevoeging aan Bart bij wijze van spreken.

lageveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-02 23:30

Ik ben blij dat ik blijkbaar niet alleen sta met mijn mening en dat er aandacht aan het onderwerp besteed gaat worden.

Bart, natuurlijk kan niet voor elk onderwerp een forum gemaakt worden, maar de kwaliteit van een forum wordt niet alleen bepaald door de kwantiteit maar meer nog door de kwaliteit van de geplaatste berichten.

Bertus

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 00:41

Dat is Bart vast helemaal met je eens. Maar een forum op bokt moet toch net iets meer hebben dan AR. AR had zeker wel nuttige onderwerpen. Maar je hoefde er nooit te kijken om bij te blijven want er kwam amper iets bij.

Uiteraard wordt er aandacht aan besteed. We willen dat het voor jullie zo makkelijk en zo leuk mogelijk is. Helaas is dit niet altijd te verwezelijken.
Maar we doen ons best en we houden jullie op de hoogte.

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 17:37

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 09:24

even een reactie van een buitenstaander *LOL* VD en AR boeien me maar heel matig, longeren vind ik wel een leuk onderwerp, dus ook daarom een goed idee om de titels te specificeren. Nu kom ik hier ook wel weer.