[AR] SGWM seizoen 2008

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sjonniej

Re: SGWM seizoen 2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 21:09

Linda; Vrouwenpolder heeft dan 2 wedstrijden. In hun eigen weekend gewoon de wedstrijd en in oktober het kampioenschap.

André; Vrouwenpolder is een erg mooie wedstrijd. Mensen in het bestuur die zelf ook mennen, Christiaan Provoost helpt daar ook veel mee met bouw van hindernissen etc., fijne club mensen, alles in gewoon goed geregeld. Alleen een heeeeel smerige waterbak Knipoog Maar leuke technische hindernissen, mooie dressuurbanen en vaardigheid (ook altijd erg technisch door klasse 4 parcoursbouwers), ruim parkeerterrein, douches, mooie toiletten. Alleen een saai wegtraject voor jullie Knipoog

Marieke; Mensen uit de Randstad willen echt wel reizen, gezien er in de randstad geen wedstrijden zijn. Muv. Nieuwegein en Maasdijk. Vrouwenpolder is voor ons ook nog 2 uur reizen. Maar dat zou voor een NK niet moeten uitmaken, dat is maar 1x in het jaar. En niemand is tenslotte verplicht om mee te doen.

Mammaslamma; Het NK gaat naar Vrouwenpolder. Kampioenschap van West is inderdaad in Nieuwegein Lachen

mriekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 21:23

Sanne; Ik doelde niet speciefiek op de menners maar meer op de zakenlui. Menners zijn idd daarin wat makkelijker, daar heb je gelijk in Knipoog

Overigens ben ik er ook van overtuigd dat het voor het NK niet uitmaakt, alleen krijgt een wedstrijd in de buurt bij de meeste menners de voorkeur.

ZEJA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 21:27

Deze westrijden rijden we in ieder geval met het 4 span dit jaar.

Velden
april horst
april Oldenzaal
mei vrij
mei zelhem
mei Uden
juni Breda
juli heyenrath
beekbergen
augustus Tilburg
september Deurne

En dan nog een paar oefenmarathons.

En Laura gaat een paar wedstrijden met Ardo rijden.

Denk Horst Schijndel.

En de rest zien we wel. Haha!

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 21:33

Mei vrij??en dan toch nog twee wedstrijden Haha! Haha!

bontegevaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 21:55

HELLENDOORN
wierden
heeten
oldenzaal
wouterswoude
en de rest wordt aangevuld in overleg met mn collega menner...

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 22:07

mriekie schreef:
Overigens ben ik er ook van overtuigd dat het voor het NK niet uitmaakt, alleen krijgt een wedstrijd in de buurt bij de meeste menners de voorkeur.

Dat dachten de Zeeuwen ook Lachen

Zuidwolde is trouwens ook niet erg centraal, tenminste ik hoop dat het de zuidwolde te Drenthe was en niet te Groningen?
á la ruim 200 km vanaf hier
á la kleine 300 km vanaf zeeland

Oftewel, het is allemaal wat. En laat het nu zo zijn dat het (bijna) elk jaar ergens anders is, dus dat iedereen wel eens ver of kort moet reizen voor een nk.

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 11:44

Wij gaan deze weken plannen, maar vaak zoeken we wel een beetj in de regio.. Ik zal het laten weten waar wij komen dit jaar Haha!

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-08 13:39

Echwel schreef:
He het was dan zeker besmettelijk.
Iets in het water op de wedstrijden

denk het ja Tong uitsteken

Vrouwenpolder vind ik wel een fijne wedstrijd. Goede wc's (met douche, ook fijn!), fijne hindernissen, mooie dressuurterreinen en een leuk wegtraject Ja
Vrouwenpolder zie ik in juni niet op de kalender staan, of ik ben blind..

Ik wil misschien ook wel in zelhem rijden, mits klasse 3 ook welkom is Lachen

sumic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 14:02

Ik vond vorig jaar ughelen (was daar om mijn vader aan te moedigen) een hele mooie wedstrijd, kwa omgeving, maar ook de hindernissen. En alles lekker bij elkaar op een groot terrein. In Geldrop vind ik de hindernissen super om te oefenen: lekker ruim met veel mogelijkheden, maar het was afgelopen jaar jammer dat de tereinen zo ver van elkaar lagen. Schijndel heb ik een aantal jaar gereden toen het nog een oefenwedstrijd was; ik vond elk jaar de hindernissen erg krap, en 1 van de waterbakken zelfs gevaarlijk. maar blijf er toch steeds naar toe gaan, vanwege de afstand Koe

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 15:39

Echwel schreef:
He het was dan zeker besmettelijk.
Iets in het water op de wedstrijden

Ja wie weet, wat daarin gezeten heeft Tong uitsteken .
Voor mij dit jaar denk ik geen wedstrijden, wel dressuur en vaardigheid zolang dit nog kan. Manlief rijdt Heukelom als enige klasse 3 wedstrijd, verder zal hij ook alleen D/V rijden.

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 16:17

sumic schreef:
Ik vond vorig jaar ughelen (was daar om mijn vader aan te moedigen) een hele mooie wedstrijd, kwa omgeving, maar ook de hindernissen. En alles lekker bij elkaar op een groot terrein. In Geldrop vind ik de hindernissen super om te oefenen: lekker ruim met veel mogelijkheden, maar het was afgelopen jaar jammer dat de tereinen zo ver van elkaar lagen. Schijndel heb ik een aantal jaar gereden toen het nog een oefenwedstrijd was; ik vond elk jaar de hindernissen erg krap, en 1 van de waterbakken zelfs gevaarlijk. maar blijf er toch steeds naar toe gaan, vanwege de afstand Koe

K vond Ughelen wat minder, wnt de hindernissen zaten in de vaardigheid dus je kon pas laat verkennen en als je dan sochtends vroeg moet rijden is dat beetje lastig.
Verder opzich wel leuke wedstrijd Haha!

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 16:49

GaitMonster schreef:
K vond Ughelen wat minder, wnt de hindernissen zaten in de vaardigheid dus je kon pas laat verkennen en als je dan sochtends vroeg moet rijden is dat beetje lastig.

Dan heb je na de vaardigheid nog de hele avond om die ene hindernis te v erkennen

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 17:39

Echwel schreef:
GaitMonster schreef:

Dan heb je na de vaardigheid nog de hele avond om die ene hindernis te v erkennen

2 hindernissen Knipoog
Ik vond dit ook vervelend aangezien ik graag de hindernissen in de juiste volgorde verken en dat gaat dan niet...
Verder vond ik het wel een leuke wedstrijd, maar niet heel bijzonder.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 18:25

Linda; Even goed lezen wat ik schrijf; Wedstrijd staat wel op districtskalender nog niet op knhs, ik weet ook niet waarom. Maar de wedstrijd wordt dus wel 2x gehouden.

Ugchelen vind ik wel een mooie wedstrijd, geweldig traject, leuke hindernissen. Dat verkennen heb ik nooit als probleem gezien je hebt de vrijdag en zaterdag na 19.00 en zondagochtend nog tijd genoeg vind ik tenminste.

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 20:34

Rijssen, Hellendoorn, Winterswijk, Vriezenveen, Oldenzaal en Diepenheim hebben we al opgegeven. Verder gaan we waars naar Varsseveld en Lonneker. rest is nog onbekend Tong uitsteken

Ik doe trouwens ook examen dit jaar, maar ik groom alleen, dus hoef verder niet te trainen ofzo Tong uitsteken

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-08 20:54

@sanne, daar zag ik hem ook niet, maar zal er wel overheen gekeken hebben of een verkeerde gezien.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 13:24

14+15 juni

Serendipity1 schreef:
Rijssen, Hellendoorn, Winterswijk, Vriezenveen, Oldenzaal en Diepenheim hebben we al opgegeven. Verder gaan we waars naar Varsseveld en Lonneker. rest is nog onbekend Tong uitsteken

Weet jij wanneer Varsseveld is? Gezien er op de wedstrijdkalender nog een beetje een vreemde datum staat.

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 17:27

Welke wedstrijd is er in het weekend 14 + 15 juni? Kan het zo niet vinden in de berichten?

mriekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 17:55

GaitMonster schreef:
Welke wedstrijd is er in het weekend 14 + 15 juni? Kan het zo niet vinden in de berichten?

volgens mij gaat het over Vrouwenpolder Knipoog

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 18:34

Okee, daar gaan wij meestal niet heen Vork Maar normaal is er ook een wedstrijd op 14-15 juni, maar ik g 13 juni na Guus Meeuwis dus kans dat die wedstrijd niet lukt ...

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-08 19:37

In Horst zat ook een hindernis in de vaardigheid toch?

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 19:51

liberty schreef:
In Horst zat ook een hindernis in de vaardigheid toch?

Op een 1daagse denk ik niet dat dat te realiseren is, aangezien de marathon al van start is
als mensen nog vaardigheid moeten rijden

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 20:11

@Echwel, idd die hindernis stond buiten de vaardigheid.
@Linda, die zat erin bij klasse 4, bij de eendaagse hadden ze het vaardigheidsparcour een stukje naar achteren gelegd, zodat de hindernis erbuiten zou vallen Haha! .
Laatst bijgewerkt door confetti op 09-01-08 20:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 20:11

Zou daarentegen wel spectaculair zijn en een echte uitdaging voor de vaardigheidrijder Tong uitsteken

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 20:12

Ja en voor de marathon rijder zig zaggend om de poortjes de hindernis in Haha! Haha!
Zorgen dat de ballen blijven liggen ondanks het fluitje