[AR] D'tje gekregen maar geen fout gemaakt

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

marieke67

Re: D'tje gekregen maar geen fout gemaakt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 22:40

Ja ik begrijp ook best dat het heel erg vervelend is als je onterecht zoiets gejureerd krijgt. En in principe zou het ook gewoon niet uit moeten maken in welke klasse je rijdt toch???
Voor de rest vind ik de discussie over wat je er wel of niet voor over hebt heel erg persoonlijk en ook erg afhankelijk van je relatie/gezinssituatie enzo. Ik heb zelf ook wel snel de neiging om veels te fanatiek te willen worden, maar wat heeft mijn zoontje van 6 jaar eraan als hij elke keer maar mee moet omdat ik dat nou toevallig zo leuk vind terwijl hij liever lekker gaat spelen? Ik probeer dus wel iedereen in ons gezin zijn "ding" te laten doen en toch ook te kunnen rijden en te mennen. En ja voor echte topsporters ligt dat natuurlijk weer heel anders. Daar heb ik net zo goed veel waardering voor want die laten er ook een heleboel voor schieten denk ik zo! Knipoog

ieris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 12:39

Hoi, ik weet niet zo veel van wedstrijden, mag ik vragen wat het betekend als je een D hebt gehaald?
en wat kun je nog meer halen dan?

ZEJA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 13:00

ieris schreef:
Hoi, ik weet niet zo veel van wedstrijden, mag ik vragen wat het betekend als je een D hebt gehaald?
en wat kun je nog meer halen dan?

D'tje = diskwalificatie.