[AR] Hoe vaak trainen jullie.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe vaak mennen/trainen jullie

1 1 x per maand
2 (3%)
2 2 x per maand
Geen stemmen
3 1 x per week
2 (3%)
4 2 x per week
6 (9%)
5 3 x per week
6 (9%)
6 4 x per week
8 (12%)
7 5 x per week
14 (22%)
8 6 x per week
14 (22%)
9 elke dag
5 (8%)
10 meer maal daags
4 (6%)
11 nooit
1 (1%)

Totaal aantal stemmen: 62

Ibalia

Re: Hoe vaak trainen jullie.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 20:16

Waar halen jullie allemaal de tijd vandaan om zeveel te trainen??? Clown Clown Clown

Ik zou het liefste om de dag trainen maar helaas...2 kinderen, werk, een man met een intensieve baan en hobby(wielrennen)
Ik ben dus al blij dat ik 3x per week kan trainen.
bv; We hebben Jorrit zondag aangespannen getraind, morgen ga ik (tussen afspraken, kinderen brengen/halen, tandartsafspraak, eten koken en majorettetraining van de oudste door Verdrietig Haha! ) longeren.
Woensdag of donderdag neemt Jacob (mijn menmaatje) Jorrit onder handen en dan het weekend weer voor de kar.

Het is voor mij altijd een heel gedoe om dus een gaatje te vinden om te trainen. Het komt dus voor dat ik zaterdagavond om 21.00 uur nog even 'vrolijk' ga longeren..

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 22:27

Ow het is hier ook altijd nachtwerk hoor en dat vind ik echt niet erg (eigenlijk vind ik het heerlijk zo laat op de avond) Knipoog
Kom net ook van het peerd af en dat is tamelijk vroeg, meestal is het 23.00 uur Clown
Vaak doe een paard/pony voor het werk aan (6.00-7.00 uur) en 's avonds na het werk de andere twee.
Ik vind het nu wel lastiger, zo vroeg donker, niks an....
Veel verder als longeren, met de sulky in de bak of even naar de manege kom ik niet in deze maanden.
Buiten trainen is nu alleen mogelijk in het weekend Nors opkijken

soofenflo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 22:34

Mijn 10-jarige loopt 4 keer in de week in de les, 2 keer met mij, en 2 keer met mijn moeder, daarbij loopt ze nog 1-2 keer aan de longe.

Mijn 3-jarige, loopt 2 keer in de week, ongeveer 20 min. 10 min longe, 10 min rijden, ik ben met hem aan het begin van de africhting, dus we doen het rustig aan.
De rest van de dagen ga ik lekker met hem wandelen.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 22:48

soofenflo schreef:
Mijn 10-jarige loopt 4 keer in de week in de les, 2 keer met mij, en 2 keer met mijn moeder, daarbij loopt ze nog 1-2 keer aan de longe.

Mijn 3-jarige, loopt 2 keer in de week, ongeveer 20 min. 10 min longe, 10 min rijden, ik ben met hem aan het begin van de africhting, dus we doen het rustig aan.
De rest van de dagen ga ik lekker met hem wandelen.

Eh, dit topic is eigenlijk bedoeld voor mensen die actief zijn in de mensport, ipv. ohz. rijden Knipoog

Ibalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 12:53

manie schreef:
Ow het is hier ook altijd nachtwerk hoor en dat vind ik echt niet erg (eigenlijk vind ik het heerlijk zo laat op de avond) Knipoog
Kom net ook van het peerd af en dat is tamelijk vroeg, meestal is het 23.00 uur Clown
Vaak doe een paard/pony voor het werk aan (6.00-7.00 uur) en 's avonds na het werk de andere twee.
Ik vind het nu wel lastiger, zo vroeg donker, niks an....
Veel verder als longeren, met de sulky in de bak of even naar de manege kom ik niet in deze maanden.
Buiten trainen is nu alleen mogelijk in het weekend Nors opkijken

Ik vind het ook heerlijk om 's morgens vroeg te gaan. Vooral als het in de zomer een warme dag wordt dan doen we dat nog weleens.
Het is vaak lekker rustig als je wat later op de avond gaat.
Helaas kunnen wij niet in de bak aangespannen rijden, veel te zwaar dus dat doen we ook alleen in het weekend.
Ik werk 24 upw en zou dus best een keer door de week kunnen gaan maar dan moet ik oppas zoeken en dat vind ik te ver gaan. Als mijn dochters wat meer naar school gaan, kan het natuurijk wel (al is het dan niet zo lang Cool ) Dan kan ik ze mooi van school halen. Kunnen we gelijk het stilstaan goed oefenen.

Misschien moet ik toch ook maar een sulky aanschaffen. En ervoor zorgen dat de bodem wat minder zwaar wordt. Dan zou ik in de binnenbak kunnen trainen.

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 13:29

Een sulky is een echte aanrader. Ja
Mijn buitenbak is ook echt te zwaar om met de 4-wieler in te rijden, maar met de sulky gaat het prima.
Goed marktplaats in de gaten houden, want daar heb ik mijn karretje ook voor een prikkie gekocht Knipoog

Arretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 13:44

Sulky bevalt mij ook super! En ik zit nog steeds met de karretje van HCA Klarenbeek in mijn hoofd, die lijkt me helemaal ideaal.
Afbeelding

Ibalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 13:57

Rijden jullie alleen maar in de bak met de sulky.
Ik wil niet zonder groom naar buiten en ik zie Jacob er nog niet achteraan rennen.
Hoewel....hij zou er gek genoeg voor zijn Haha!

Arretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 14:07

Ik heb er tot nu toe alleen maar mee in de bak gereden, maar had er met Vincent ook wel alleen mee naar buiten gedurfd..... Dat karretje hierboven kun je trouwens ook 2 stoeltjes op zetten.

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 14:11

Ik ga er ook wel mee naar buiten.
Met de 4 wieler durf ik niet alleen weg, met de sulk wel (die kan bijna onmogelijk om gaan Haha! )