Zondag reden deze 2 die nu op de bok zitten idd mee. Maar ik begreep dat het tempo toen niet zo hoog lag, en dit paard wil bij voorbaat altijd een versnelling hoger, dus ze had het moeilijk zondag. Was jij er toen ook ???
Ja wij reden ook mee, en inderdaad lag het tempo niet zo hoog... wij reden niet met ons eigen paard maar met een fries van de kastanje en die was soms ook wel wat opstandig. En wij dachten nog wel een lekker rustig ritje
Dat ziet er heel leuk uit . Waren jullie er zondag ook nog?
Ja zondag hebben we ook mee gedaan met de rit. Voor ons paard was het tempo van deze rit veel te langzaam.
Zaterdag heeft Xandra het prima gedaan, is na ruim twee uur omzwerven verkeersmak geworden. Verblikte of verbloosde niet voor de passerende tractoren en brommertjes, opspringende blaffende honden, zwerfkeien en wat nog meer. Met z'n drieeen ook heel veel lol gehad. Links en rechts is voor sommige moeilijk uit elkaar te houden. Ik mocht me bezig houden met mennen en de geheugenopdrachten. Ik heb nog lekker wat ervaring op gedaan voor mijn koetsiersexamen a.s. zondag.