[AR] GRAAG meningen over deze wagen!!! goed of niet?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

whoopylover

Re: GRAAG meningen over deze wagen!!! goed of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 08:22

Dit was inderdaad ook de wagen die ik zag staan op MP die erg degelijk is voor een welsh.
Dit lijkt verdacht veel op een model van Reijer van den Brink (iets ouder model dan ik, Vicklientje, Dennis)
Deze wagen ziet er goed uit, en als het er inderdaad eentje van Reijer is geweest, dan is het er zeker eentje die de moeite waard is Lachen
Succes Lachen

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-07 22:37

bedoel je daarmee die laatste?

whoopylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 15:22

hebrino

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 09:36

De laatste wagen heb ik gezien! Ben dr gisteren wezen kijken. Persoonlijk vind ik de verhouding reuze meevallen! Kwaliteit lijkt me in orde. Of het voor een welsh geschikt zou zijn weet ik niet (heb mn shet verhoudingen in mn hoofd)de kar weegt 165 kg, dus ook verantwoord met tweespan (vaak zijn die karretjes zo licht dat je net op n raket zit als dr twee voor staan Knipoog ) Ga binnenkort nog even met de technische expert kijken! Hij heeft regelmatig deze karretjes, verschillende kleuren (nu nog zilvergrijs-zwart (mijn favoriet), rood en groen-geel)

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 09:41

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-07 22:58

goed, dan denk ik dat het die maar wordt, hihi! ik kreeg vandaag een mail van de verkoper, Snatje (de welsh, red.) kan er ook voor zegt hij. maar goed, ik ga er eerst eens kijken met een expert erbij. 165 kilo is voor Flicka meer dan ik in gedachten had, maar we houden er gewoon rekening mee op mulle bospaden enzo, en die zijn er hier toch niet zoveel. we zullen voornamelijk op de weg, over landwegen (licht verhard, van dat aangetrapte puin zeg maar) en in de oefenwei rijden. de bak is niet per sé nodig omdat we die grote oefenwei hebben, maar als Flicka het aankan, wie weet.

de komende weekjes moeten nog even de puntjes op de I, Flicka is erg scherp op de stem maar is door het verleden (ongelukje met de sulky gehad vorig jaar, topic staat in mijn profiel) nog niet vol van vertrouwen. dat wil ik graag eerst goed hebben.