en zover ik weet, dat heb ik nog niet gezien, is er een hele lange (30 meter?) zeil tunnel van dat zwart zeil
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
en zover ik weet, dat heb ik nog niet gezien, is er een hele lange (30 meter?) zeil tunnel van dat zwart zeil
in Bavel stond die zeiltent/ding er ook ik heb een pop die er naast stond omver gereden omdat Amber er niet doorheen wilde 2 x ging ze wel met hulp van het geroep van me vader van achter op de wagen
dus ik wens hem dus ook veel plezier Amber er doorheen te gaan krijgen

dat wordt niets vrees ik.
!
)
Hij zorgt wel altijd dat hij de hindernissen ook uit zijn hoofd kent...
haha.

en er is ene hindernis bij gekomen
ik hoop dat het niet jaar niet te moeilijk word wat ik ook niet verwacht..
nou als iemand een welsh x hackney voorbij ziet komen roep even
dan kijk ik wel om

was het leuk? nelleke22 schreef:waar ik rijd moest ook maar ik kon nietwas het leuk?
sammykuh schreef:43 haha weg is makkelijk alleen vind ik het wegtraject absurt lang voor een beginners dag eigenlijk :S vorrig jaar was het gewoon een uur en 9 km pony en 11 paarden maar nu bijna 13 paarden en 10 of 11 ponys ofzo. maar hindernissen zijn mooi gebouwd vind ik bijna net zo mooi als op de vorige lokatie

Everest schreef:nelleke22 schreef:waar ik rijd moest ook maar ik kon nietwas het leuk?
Is jouw naam 'Nelleke' ? Want dan denk ik dat mijn tante het vanmiddag nog over jou had.. Die zei dat jij ook aangespannen reed.. en dat je eigenlijk ook in Gilze moest rijden..
)
en ik heb ook foto;s van jou gemaakt.
haha daar ging mijn linkerpony op de rem. Ze gingen er wel door, maar echt niet harder dan een sukkelstapje.Ondanks dat iedereen zijn longen uit zijn lijf heeft geschreeuwd voor ze.Peachy schreef:Jaa het zit er weer op. Het was wel spannend allemaal zeg!
Volgens mij heb ik jou gezien Everest tenminste als je pony zo heeten ik heb ook foto;s van jou gemaakt.
Ik stond met mijn 2 bonte shetten te wachten op het losrijterrein.

Tussen mij en degene onder mij zat echter 13 punten verschil... en tussen de 6 boven mij en mij zat in totaal maar 2 punten verschil! Zat dus allemaal superdicht op elkaar!
In de waterbak ging ze in stap de eerste keer maar daarna ging ze toch wel in een drafje. Ondertussen was ze toch ook wel een beetje moe. Hindernis 4 en 5 gingen ook goed.