[AR] Aangespannen dag Gilze 25/26 aug wie doet mee?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Seni

Re: Aangespannen dag Gilze 25/26 aug wie doet mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 18:03

gehhehe dat niet nee Tong uitsteken en zover ik weet, dat heb ik nog niet gezien, is er een hele lange (30 meter?) zeil tunnel van dat zwart zeil Lachen

Peachy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-07 18:07

ah nee dat meen je niet!! Dat gaan ze echt niet doen.

Hoe zit dat eig met jullie paarden/pony's zullen die wel alles doen?

Seni

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 18:25

mijn pony niet Tong uitsteken in Bavel stond die zeiltent/ding er ook ik heb een pop die er naast stond omver gereden omdat Amber er niet doorheen wilde 2 x ging ze wel met hulp van het geroep van me vader van achter op de wagen Tong uitsteken dus ik wens hem dus ook veel plezier Amber er doorheen te gaan krijgen Tong uitsteken

Bitterbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 18:30

Misschien dat ik, mits het weer goed is, foto's kom maken Lachen

Peachy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-07 18:33

Als het goed is, is het dit weekend droog en een zonnetje.
Altijd leuk als mensen foto;s maken.
Vooral bij de waterbak zal het wel druk wezen Haha!

@Seni: gelukkig zal ik dan misschien niet de enige zijn die bloopers zal maken. Tong uitsteken

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 07:01

die brug denk ik wel dat ze door gaat.

Maar een zeil tunnel Wow! dat wordt niets vrees ik.

Wij gaan zaterdag aan het eind van de middag met vrachtwagen + caravan richting gilze.

Geloof dat het wel redelijk weer wordt.

De waterbak lijkt me wel gaaf.

Iedereen voor zaterdag alvast sucses !!!!

Everest

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 12:34

Weten jullie hoe laat het verkennen is vanavond...? Lachen

Ik rijd trouwens zaterdag en moet starten om 12:55 Met een zwarte fell-pony van 1.40m.. Dus als iemand me spot! Geef even een gil Lachen!

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 13:07

van de site geplukt Haha!

Vrijdag 24 augustus:
Ons evenement begint met het verkennen van de hindernissen voor de zaterdagrijders.
Zij kunnen de hindernissen verkennen van 18:00uur tot 19:30 uur.
Er is een briefing om 18:30uur en om 19:30uur.

alvast sucses he (hopenlijk zijn de hindernissen niet te ingewikkeld. kan slecht onthouden Bloos )

Everest

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 13:18

Super! Dankjewel! Jullie ook allemaal succes! Ik kan de hindernissen gelukkig wel altijd goed onthouden.. maar meestal ben ik een dag voor de wedstrijd zo zenuwachtig datk vanacht niet slaap Bloos

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 13:31

haha ja daar kan ik inkomen.

als ik bezig ben gaat het wel maar als ik dan naar de hindernis toe rijd denk ik altijd sh*t waar zat de A nou ook al weer.

en aan mijn pa heb ik ook weinig. hij groomt wel maar zegt altijd. Je weet hoe we moeten he want ik weet het niet hoor Clown

Everest

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 13:38

Hahhaha heb jij ook je vader als groom.. Hier nog zo een! Tong uitsteken Hij zorgt wel altijd dat hij de hindernissen ook uit zijn hoofd kent...
Hoeveel hindernissen moeten we eigenlijk rijden.. 3 toch ?

sammykuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 14:43

ja 3 of 4 ben het nu even kwijt haha bij mij is het lekker andersom ik groom bij mijn pa Tong uitsteken

Peachy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-07 21:55

en weten jullie de weg nog Haha! haha.
Ik niet meer! Ik ben trouwens wel verzet qua starttijd, wij moeten nu om 13:50 en hebben startnr 59.
Als het goed is zijn we er al eerder (rond 12 uur) en staan dan bij de vaardigheid.

Succes allemaal morgen!!

Seni

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 07:47

Everest: jij start na mij!!! ik ben startnummer 35 en start dus om 10 voor 12 Haha!
zou leuk zijn als er foto's gemaakt werden, Bitterbal Haha!

het is trouwens anders geworden dan ik had verwacht, de tunnel is niet zo eng GELUKKIG Haha! en er is ene hindernis bij gekomen Haha! ik hoop dat het niet jaar niet te moeilijk word wat ik ook niet verwacht.. Haha! nou als iemand een welsh x hackney voorbij ziet komen roep even Haha! dan kijk ik wel om Haha! Tong uitsteken

sammykuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 08:02

43 haha weg is makkelijk alleen vind ik het wegtraject absurt lang voor een beginners dag eigenlijk :S vorrig jaar was het gewoon een uur en 9 km pony en 11 paarden maar nu bijna 13 paarden en 10 of 11 ponys ofzo. maar hindernissen zijn mooi gebouwd vind ik bijna net zo mooi als op de vorige lokatie

Everest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 17:25

Zo.. de wedstrijd zit er weer op!
Ik was btw nummer 48 Knipoog
Vaardigheid 2:36 en foutloos..
Het wegtraject vondk gewoon slaapverwekkend.. je kon bijna alleen maar stappen om de ideaaltijd te kunnen halen..

Hindernis 1 en 2 gingen niet echt lekker..
Bij hindernis 2 die ene bocht van de C naar de D die was echt krap! Ik heb daar een menner van de kar zien vallen omdat ze op de kant klapte.. Dus daar hebk maar wat rustiger gedaan!
Hindernis 3 ging wel heel erg lekker! Hoewel hij die fontein echt eng vond!!

Hoe ging het bij jullie?

nelleke22

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 17:29

waar ik rijd moest ook maar ik kon niet Knipoog was het leuk?

Everest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 17:30

nelleke22 schreef:

Is jouw naam 'Nelleke' ? Want dan denk ik dat mijn tante het vanmiddag nog over jou had.. Die zei dat jij ook aangespannen reed.. en dat je eigenlijk ook in Gilze moest rijden.. Lachen

Everest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 17:30

sammykuh schreef:
43 haha weg is makkelijk alleen vind ik het wegtraject absurt lang voor een beginners dag eigenlijk :S vorrig jaar was het gewoon een uur en 9 km pony en 11 paarden maar nu bijna 13 paarden en 10 of 11 ponys ofzo. maar hindernissen zijn mooi gebouwd vind ik bijna net zo mooi als op de vorige lokatie

Ik heb jou gezien! Je hebt PM Lachen

nelleke22

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 17:34

Everest schreef:
nelleke22 schreef:

Is jouw naam 'Nelleke' ? Want dan denk ik dat mijn tante het vanmiddag nog over jou had.. Die zei dat jij ook aangespannen reed.. en dat je eigenlijk ook in Gilze moest rijden.. Lachen

Ja ik heet nelleke maar ik zou alleen mee gaan kijken, ik men zelf namelijk nog niet echt (hard aan het oefenen Knipoog )

Peachy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-07 07:50

Jaa het zit er weer op. Het was wel spannend allemaal zeg!
Volgens mij heb ik jou gezien Everest tenminste als je pony zo heet Haha! en ik heb ook foto;s van jou gemaakt.
Ik stond met mijn 2 bonte shetten te wachten op het losrijterrein.

De vaardigheid hadden ze echt supersnel gereden 2:09 in volle galop. Helaas schrok mijn rechterpony bij de tunnel dus een bal eraf en ze gingen zo snel dat ik het niet bij kon houden met sturen dus nog een bal eraf. Maar verder supergereden!
Zeker als je dus bedenkt dat ze er al een route van 11 km erop hadden zitten.
Daarna gelijk het wegtraject van 11 km. Binnen de tijd waren we weer terug, eigenlijk 1 minuut te vroeg.
De brug ging ook goed, ze schrokken niet en liepen nog steeds goed door.
De waterbak Gaaaap haha daar ging mijn linkerpony op de rem. Ze gingen er wel door, maar echt niet harder dan een sukkelstapje.Ondanks dat iedereen zijn longen uit zijn lijf heeft geschreeuwd voor ze.
De fontein ging wel, de pony's liepen goed, maar ik had het parcours niet meer in mijn hoofd zitten dus we waren wat langzamer.

Gauw uitgespannen zodat ze lekker konden rollen, want ze waren echt zeiknat. Na een uurtje weer opgetuigt om de lange weg van 11 km weer terug te lopen.
Mijn superpony's hebben die dag 40 km gelopen!!

s'Avonds prijsuitreiking hoewel ik er niks van verwachten en al bij voorbaat trots was zijn we 8e van de 10 geworden.
Een hele prestatie vond ik!

Wat waren jullie resultaten?

Everest

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 08:07

Peachy schreef:
Jaa het zit er weer op. Het was wel spannend allemaal zeg!
Volgens mij heb ik jou gezien Everest tenminste als je pony zo heet Haha! en ik heb ook foto;s van jou gemaakt.
Ik stond met mijn 2 bonte shetten te wachten op het losrijterrein.

Ooh gaaf! Ja mijn pony heet Everest! Dan heb ik jullie inderdaad ook gezien! Bij de vaardigheid stonden jouw shetten te grazen! ZIjn het mooie foto's geworden.. Ik zou ze nl. heeeel graag willen zien Lachen

Jammer van die twee ballen in de vaardigheid! Wel inderdaad een hele prestatie!! Als ze al zoveel kilometers hadden gelopen!

Hindernis 1 en 2 gingen bij mij ook niet echt optimaal snel.. Dus ik ben uiteindelijk 10e van de 16 geworden.. Lachen Tussen mij en degene onder mij zat echter 13 punten verschil... en tussen de 6 boven mij en mij zat in totaal maar 2 punten verschil! Zat dus allemaal superdicht op elkaar!

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 08:09

wij zijn ook weer terug.

Gisteren een super dag gehad.

Het begon s'ochtends met mist dus was het vrij koud. Om 6 uur er uit paarden gevoerd en daarna gaan verkennen.

Om half 9 begonnen met inspannen en op weg.
Vaardigheid ging wel aardig. Ze was even bang van de tunnel maar liep toch door. De tijd was 1.31 vind ik wel een mooie tijd we hebben ook wel het meeste in draf gedaan.

Daarna het wegparcours. Sommige stukken waren vrij zwaar maar het was goed te doen. Er zaten een paar diepe kuilen in. De tijd was geloof ik wel goed. weet ik niet precies Bloos

Toen de Hindernissen. Hindernis 1 ging lekker. Bij hindernis 2 de brug ging mijn zweep kapot en kon ik haar niet meer aantikken waardoor het in een traag drafje ging.

Daarna hindernis 3 door de waterbak. Mijn vader had ondertussen mijn zweep een beetje gerestaureerd Knipoog Clown In de waterbak ging ze in stap de eerste keer maar daarna ging ze toch wel in een drafje. Ondertussen was ze toch ook wel een beetje moe. Hindernis 4 en 5 gingen ook goed.

Hindernis 6 de fontijn ging ook goed tot we door de f moesten en recht op de fontein afgingen. dat ging dus niet en moest ik een extra draai maken.

Ze was aan het einde wel behoorlijk moe maar heeft braaf alles gelopen. Ben trots op mijn ponytje Haha!

Peachy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-07 08:24

Everest 10e van de 16 is ook supergoed! Al met al was het best zwaar. De foto's zijn volgens mij wel mooi geworden, ik moet ze nog even op de comp zetten en dan stuur ik ze wel even door naar je.

Maisie jij hebt dan meegedaan met de officiele wedstrijd! Weet je hoeveelste je bent geworden?
Jullie moesten wel meer hindernissen rijden dan ons he.?
Ik geloof wij 3 en jullie 6...!?

Everest

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 08:25

6 hindernissen is volgens mij zooo zwaar! Ik ben zondag wel weesten kijken en je zag gewoon dat veel paarden het er moeilijk mee hadden!

@ Peachy: Dankjewel dat je de fotos wilt sturen!! Haha!