[AR] Ideal WebTech Of Ideal LeatherTech?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 14:45

Wel grappig, want Janouk wordt nog steeds gemend met hetzelfde leathertech tuig en het ziet er nog steeds super uit. En we doen er echt alles mee, zowel in de training als in de wedstrijd en wordt 2 tot 3 x per week gebruikt.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 18:51

ik heb een enkel en een dubbelspan webtech tuig.ik ben er zeer tevreden over,en de stof kun je er met een compresser uitblazen.dan is het weer schoon.ik wil niks anders meer je hebt er geen werk aan erg fijn

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 00:06

Maisie schreef:
Ik vind zilco toch vele malen fijner dan eurotech! veel soepeler en mooier afgewerkt. Wel een goede zet dat ze de gespen van eurotech hebben vervangen !!!

Zowel mijn man mijn zusje en ik rijden met emphaty borsten en zijn erg tevreden.

Ik vond de zilco in de stand op p&k vele malen stugger dan de eurotech die ze hadden hangen.
Eurotech is wel verbeterd sinds het op de markt is dus misschien heb je nog een oude versie vastgehouden.

happyhorse

Re: Ideal WebTech Of Ideal LeatherTech?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 23:16

Ik heb zelf een leathertech tuig, en ben ook heel tevreden over.
Het is heel sterk tuig, en heel soepel.
Bij mij komt er geen ander tuig meer binnen.

Marall

Re: Ideal WebTech Of Ideal LeatherTech?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 19:04

Maar eurotech en webtech is veel makkelijker in onderhoud en ziet er gelijk ook nog mooi uit.