[AR] horses by the sea

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

C_hristel

Re: horses by the sea

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 13:16

Ik ga vrijdagavond!! Met miranda, nathalie en marieke Haha!. Via miranda hebben we vip-kaartjes gekregen, echt onwijs lief he. Heb er mega zin in

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 08:43

Is er nog steeds niets afgelast?

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 10:15

C_hristel schreef:
Is er nog steeds niets afgelast?

De grond kan het wel hebben, was hard nodig, anders zou het ook niet fijn zijn om te rijden, zo hard,maar of het nu leuk is om te rijden, lijkt me niet..........
Zondag zijn de voorspellingen beter, hopen maar

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 10:16

Ja idd, maar vanavond moet ik LAurens bewonderen Haha!

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 12:05

ik duim voor goed weer zondag ochtend.

Ben er iig klaar voor. vandaag nieuwe ijzers met kalkoensgaten. venmiddag nog maar eens een rondje doen. morgen alle voorbereidingen.

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 12:58

ik ga op vakantie,had anders graag nog ff komen kijken.
dat wij mee kunnen doen,zal nog wat jaartjes training aan vooraf gaan,wikke en marathon gaat nog niet samen,vrees ik!

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 08:57

nou ik heb hey overleefd. wel een beetje regen gehad en alles onder de slik maar het was wel leuk. 2e prijs bij de dressuur. mijn vriend was me voor en had de 1e prijs. Bij de marathon trouwens ook maar daar was ik laatst. Cindy was echt op. Het liep allemaal best zwaar in de blub dus ze was niet echt meer vooruit te krijgen. Maar wel 2x foutloos rond.

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 11:27

Wat hebben jullie geluk gehad met het weer zeg, alleen jammer dat de power horse paarden de boel al zo omgeploegd hadden.......
Voor mijn man ook een top dag, dressuur een winstpunt en met de marathon 2e, en dat is best bijzonder, gezien de grote pony's die eraan meedoen, daar vallen de shetten bij in het niet,ze zijn klein maar dapper, ben supertrots!
Zaterdag weer baar Oosterland, beloofd ook weer een leuke dag te worden, qua gezelligheid leuker als HBTS, nu nog een zonnetje erbij!

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 11:34

Maisie, wat is dat voor wedstrijd op de Piet in September, heb je daar een contact persoon voor?
Goed gereden trouwens , zaterdag herhaling......

marieke67

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-07 13:13

Gefeliciteerd met alle goede prestaties! Bij mij ging het voor de eerste wedstrijd ook niet echt verkeerd. Had net geen winstpunt, maar was al heel blij dat het allemaal relaxed ging. Toch best spannend hoe je pony zich dan op zo'n evenement gedraagd....ik moet meer aan stelling gaan werken vond de jury en dat vind ik zelf ook nog niet in orde. Dus...werk aan de winkel!
Ik vond je vriend met zijn Haf Sjors erg goed maaike! Wat een stoer paardje is dat!!!! Jij zag er ook leuk uit met de rode finishing touch trouwens. Haha!

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 13:21

ja sjors is gaaf he. Hij kan zich ontzettend opfokken en gaat daardoor steeds mooier lopen. En hard is zijn favorite tempo. Hij is ook ontzettend sterk dus vind het echt knap hoe hij het doet.

Trouwens echt super bedankt voor je foto's !!!

marieke67

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-07 13:49

Ja toevallig dat ik van je vriend er ook nog een paar maakte...Is altijd leuk (en soms ook nog eens leerzaam) foto's van jezelf te hebben! Ik was te druk om ook nog even echt te komen babbelen en had ook niet echt trek om in mijn nette tenue door de blub te gaan lopen... Tjonge wat ziet die kar van ons eruit zeg!!!

sumic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 20:49

ik ben wel benieuwd naar die foto's! Haha!