[AR] Waar op letten bij het kopen van een 2-hands wagen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

suusje26

Re: Waar op letten bij het kopen van een 2-hands wagen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-07 22:43

Bedankt voor de antwoorden,..

Ik heb onderhand een bedrijf gevonden ie voor mij aan het zoeken is, VoskampHall, misschien zegt jullie dat iets..

A10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 22:45

kojack schreef:
Albertine_N schreef:
Welkom op Bokt! Zou je voortaan iets beter op je spelling willen letten, want dit is al een speurtocht op zich Lachen

Ik ken klaara persoonlijk en kan vertellen dat hij dyslexie heeft, hij kan hier dus niks aan doen...

En ik kan er niks aan doen dat ik 't niet begrijp......beperkt verstandelijk vermogen, zie je. Dus als Klaara eerst zijn posts in Word schrijft wordt ons allen een hoop leed bespaard Lachen

Marmot

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 23:04

Voskamp verkoopt al heel lang menwagens en aanhangwagens, die zullen je vast wel kunnen helpen. In Klarenbeek zit ook nog HCA, misschien hebben die wat staan? Is ook daar in de buurt.

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-07 20:56

Marmot schreef:
Voskamp verkoopt al heel lang menwagens en aanhangwagens, die zullen je vast wel kunnen helpen. In Klarenbeek zit ook nog HCA, misschien hebben die wat staan? Is ook daar in de buurt.

Klopt, ben ook bij HCA geweest, maar die heeft wagens in de hogere prijsklasse..

Everest

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 08:55

Ik ben zelf ook een hele tijd op zoek geweest naar een 2-hands wagen.. en ook voor mij was dat geen pretje..

Alles afgereisd.. Of het was te duur, of er moest nog teveel aan gebeuren, of het was gewoon een houten blokkendoos ipv een fatsoenlijke marathonwagen.. Ook bij verschillende wagenbouwers geweest.. maar alles was eigenlijk boven mijn budget..

En datgene dat in mijn budget lag, was gewoon niet geschikt of niet veilig..

Daarom hebben we nu mijn wagen zelf gebouwd.. In mijn profiel zie je er foto's van.. Kost wel veel tijd en handigheid.. maar voor een redelijk laag budget heb je dan ook wel wat Lachen

Teigetje008

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 09:48

Anders koop je die van mij Haha!